Món Esport
Alex Abrines, content amb el canvi de Jasikevicius a Grimau

Alex Abrines, aler del Barça de bàsquet, va analitzar la seva tornada a l’equip blaugrana després de disputar el Mundial de bàsquet amb la selecció espanyola. En una entrevista al programa ‘Tot gira’ de Catalunya Ràdio, Abrines va reconèixer les diferències entre el nou entrenador, Roger Grimau, i el que havia estat fins ara a la banqueta del Palau, Sarunas Jasikevicius.

El jugador es va mostrar content amb el canvi de tècnics: “Roger Grimau és una persona molt propera, que et parla i que t’intenta explicar les coses des del respecte i de bones maneres, amb molta química“. D’altra banda, va parlar sobre com són de diferents Grimau i Jasikevicius: “Són perfils completament diferents. Es fa estrany el canvi de l’any passat, d’escoltar a Saras que és més expressiu i crida més que en Grimau… És un impacte que, òbviament, m’agrada, però costa reaccionar després de tres anys amb Jasikevicius i un amb Pesic“.

Tot i això, Abrines es va mostrar sorprès que Jasikevicius no continués al capdavant de l’equip: “Jo no tenia clar que anessin a canviar a l’entrenador, el club ha fet una aposta molt forta per algú de la casa i el Grimau es mereix triomfar com a entrenador al Barça després d’haver-ho fet com a jugador“.

Roger Grimau, nou entrenador del Barça | FC Barcelona
Roger Grimau, nou entrenador del Barça | FC Barcelona

L’adaptació al joc de Grimau

Abrines també va reconèixer que els conceptes del joc de Roger Grimau sí que han canviat bastant respecte a l’etapa del Saras i, per tant, es necessitarà un període d’adaptació: “Espero que puguem competir mentrestant“, va dir l’aler del Barça. A més, va destacar els nous fitxatges que ha realitzat el club blaugrana aquest estiu, remarcant que “tots tenen alguna cosa especial” i posant l’ull a Willy Hernangómez: “És l’MVP de l’últim Eurobasket i pot ser un jugador dominant a Europa“.

Actualment, el Barça de bàsquet està disputant la Lliga Catalana. Ahir va guanyar al Girona (104-92) en les semifinals i aquest dimarts a la nit es disputarà el títol contra el Manresa, que va derrotar el Joventut de Badalona. Roger Grimau va fer debutar als nous fitxatges que han tornat del Mundial, com Willy Hernangómez o Darío Brizuela.



Més notícies
Paul Pogba, jugador de la Juventus de Torí | Europa Press

Paul Pogba, suspès per donar positiu en un control antidopatge

Notícia: Paul Pogba, suspès per donar positiu en un control antidopatge
Comparteix
El migcampista francès hauria donat positiu en testosterona en un control
Rubiales, durant un acte com a president de la RFEF | Europa Press

L’Audiència Nacional admet a tràmit la querella contra Rubiales

Notícia: L’Audiència Nacional admet a tràmit la querella contra Rubiales
Comparteix
La querella de la Fiscalia per agressió sexual i coaccions contra Jenni Hermoso ja està sent investigada
Javier Tebas, president de LaLiga | Europa Press

Tebas: “No era normal fer una orgia després d’una jornada de treball”

Notícia: Tebas: “No era normal fer una orgia després d’una jornada de treball”
Comparteix
El president de LaLiga no ha volgut valorar la dimissió de Rubiales, però ha deixat anar unes declaracions explosives
L'ofrena floral de la comitiva del Barça a la Diada 2023 | FC Barcelona

Les tradicionals ofrenes florals de la Diada dels clubs catalans

Notícia: Les tradicionals ofrenes florals de la Diada dels clubs catalans
Comparteix
Els principals clubs catalans han celebrat la festa nacional de Catalunya amb l'homenatge al monument de Rafael Casanova

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa