Karol G serà la pròxima artista en protagonitzar la samarreta del FC Barcelona en el pròxim Clàssic contra el Reial Madrid. Les samarretes s’han posat a la venda aquest mateix divendres i el club espera que s’esgotin en pocs dies. L’artista colombiana és molt popular i la plataforma de música Spotify l’ha triada per a la samarreta del Barça per “retre homenatge a aquelles persones que canvien les regles del joc, que superen barreres i que deixen un llegat a les noves generacions per expressar-se tal com són”. La samarreta s’estrenarà ja aquest diumenge en el partit del Barça femení contra el Vila-reial, i es pot comprar des d’aquest divendres a les botigues del Barça o al web oficial del club.
The Barça x @karolg x @spotify flow is here 🧜♀️🩷💙❤️ pic.twitter.com/4HB3ZLioom
— FC Barcelona (@FCBarcelona) April 12, 2024
L’elevat preu de les samarretes no frena els aficionats
Hi ha dos tipus de samarreta amb el logo de Karol G, com ja va passar amb altres artistes com els Rolling Stones o Rosalía, i el seu preu és molt diferent. En cap dels dos casos, però, és gens barata. Per un costat, hi ha l’anomenada FC Barcelona x KAROL G Limited Edition, que tindrà un total de 1899 unitats -una picada d’ull del Barça a l’any de fundació del club-, i serà la més econòmica. Tindrà un preu de 399,99 euros. L’altra, l’anomenada FC Barcelona x KAROL G Signed Limited Edition, és la més exclusiva, ja que només s’han fabricat 22 unitats de la samarreta. Aquestes 22 samarretes porten la firma de les jugadores i jugadors del partit de la Liga F i del Clàssic masculí. El preu, però, es dispara per aquesta exclusivitat i el producte arriba a tenir un cost de 2.999,99 euros.
Malgrat l’elevat preu, cada cop que el Barça ha posat a la venda productes exclusius d’aquesta mena s’han venut en qüestió d’hores per l’alta expectació que generen. És el cas de les samarretes limitades d’altres cantants o dels productes que el club va posar a la venda abans de començar la demolició del Camp Nou per construir el nou estadi.