Món Esport
Quan i on veure el derbi entre l’Espanyol i el Barça a l’RCDE Stadium

El Futbol Club Barcelona i el RCD Espanyol disputen, aquest diumenge, el derbi català al RCDE Stadium. Ho faran a les 21:00 hores, en un matx corresponent a la 34a jornada del campionat de Lliga que es podrà veure en directe al canal de televisió Movistar Plus. També es podrà seguir a través del minut a minut a la pàgina web de Món Esport i al compte de Twitter del mitjà. El conjunt periquito se la juga després de caure derrotat en la visita al Sevilla (3-2). D’altra banda, els blaugranes busquen fer el pas definitiu cap al campionat de Lliga, el qual s’aconseguiria amb la victòria.

L’alineació del Barça

Amb encara 15 punts en joc, el Barça podria donar l’estocada definitiva guanyant avui a l’antic Cornellà-El Prat. No només pensant en la victòria, que els alçaria campions, sinó perquè a davant hi tenen el màxim rival jugant-se el descens, fet pel qual converteix el partit d’avui en una autèntica final. El tècnic Xavi Hernández vol aconseguir la victòria per tal d’alçar el títol, i a més, podrà alinear l’onze de gala, ja que només tenia el dubte d’un Sergi Roberto que ha acabat entrant a la convocatòria i ha deixat la infermeria buida. Així doncs, el tècnic egarenc podria fer servir aquest onze inicial: Ter Stegen; Koundé, Araujo, Christensen, Balde; Busquets, De Jong, Pedri; Raphinha, Lewandowski, Gavi.

Robert Lewandowski, jugador del Barça, durant el derbi barceloní, contra l'Espanyol | Europa Press
Robert Lewandowski, jugador del Barça, durant el derbi barceloní, contra l’Espanyol | Europa Press

L’alineació de l’Espanyol

Els pericos estan en la lluita per la zona de descens i necessiten amb urgència el triomf. Se situen al 19è lloc amb 31 punts, a 3 unitats de la salvació. A més, el Barça és l’etern rival i no voldran que celebri el títol a casa seva. Així doncs, amb l’única baixa de José Gragera, jugador incorporat aquest passat mercat d’hivern, Luis García podria escollir els següents onze jugadors: Pacheco; Óscar Gil, Montes, Sergi Gómez, Cabrera, Brian Oliván; Denis Suárez, Sergi Darder, Nico Melamed; Braithwaite i Joselu.



Més notícies
La graderia de Cornellà-El Prat, durant un partit contra el Reial Madrid | Europa Press

L’Espanyol es pren la seva revenja personal contra el Barça

Notícia: L’Espanyol es pren la seva revenja personal contra el Barça
Comparteix
El club blanc-i-blau no deixarà accedir al seu recinte als aficionats del Barça que portin indumentària que tingui simbologia blaugrana
Notícia: L’Espanyol es pren la seva revenja personal contra el Barça - Mobile
Jugadors de Barça i Madrid durant un Clàssic | FC Barcelona

Hi tornarà a haver un Clàssic a la gira d’estiu als Estats Units

Notícia: Hi tornarà a haver un Clàssic a la gira d’estiu als Estats Units
Comparteix
Els blaugranes disputaran quatre amistosos davant la Juventus, l’Arsenal, el Reial Madrid i l’AC Milan
Notícia: Hi tornarà a haver un Clàssic a la gira d’estiu als Estats Units - Mobile
Eduard Romeu, vicepresident econòmic del Barça | FC Barcelona

Eduard Romeu, vicepresident del Barça: “Per poder fitxar caldrà vendre”

Notícia: Eduard Romeu, vicepresident del Barça: “Per poder fitxar caldrà vendre”
Comparteix
Eduard Romeu ha parlat sobre la situació econòmica de l'entitat i espera l'aprovació del pla de viabilitat per part de la Lliga
Notícia: Eduard Romeu, vicepresident del Barça: “Per poder fitxar caldrà vendre” - Mobile
Leo Messi, jugador del PSG | Europa Press

El PSG esborra qualsevol rastre de Messi de la seva botiga

Notícia: El PSG esborra qualsevol rastre de Messi de la seva botiga
Comparteix
El club parisenc ha esborrat la imatge de l'argentí de qualsevol plafó, pòster, imatge o samarreta
Notícia: El PSG esborra qualsevol rastre de Messi de la seva botiga - Mobile

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa