Aquest dimarts, Joan Laporta ha sorprès tothom amb una acció a Madrid. Ha desplegat una pancarta gegant de 50 metres d’alçada per 20 d’amplada en un edifici de 13 plantes ubicat a 100 metres de l’estadi Santiago Bernabéu. La lona, de 1.000 metres quadrats, inclou el text “ganes de tornar a veure-us”. Estarà penjada un mes. Evidentment, l’estratègia electoral del precandidat a les eleccions del Barça no ha passat desapercebuda per ningú.
La seva precandidatura, una estona després, ha informat que la pancarta forma part d’una iniciativa per adreçar-se a tots els socis culers d’Espanya que tindrà continuïtat aquest dimecres a Andalusia (a Màlaga i a Granada). “Aquesta acció d’street marketing espera arribar als afeccionats entenent la rivalitat de manera simpàtica i ben entesa i alhora vol arribar a tots els seguidors del futbol per intentar fer somriure a tothom”, ha indicat Estimem el Barça mitjançant un comunicat.
Sí, tenemos ganas de volver a veros. @JoanLaportaFCB: #HolaMadrid😎 pic.twitter.com/w7ORJwqhhG
— Estimem el Barça (@estimemelbarca) December 15, 2020
“Actualment, el Barça té 110.635 socis i sòcies amb dret a vot, un 4% dels quals estan repartits arreu del territori espanyol. Laporta ha volgut trepitjar el terreny i saludar socis i aficionats del Barça a Madrid, la gent que estima el Barça”, ha reivindicat l’equip de comunicació de l’expresident blaugrana.