Món Esport
Mediapro va oferir 300 milions per donar nom al Camp Nou
  • CA

El Barça va refusar l’estiu passat una oferta de Mediapro propera als 300 milions d’euros per posar cognom, durant els propers 20 anys, al Camp Nou.  Així ho assegura ‘El País’, que explica que representants d’ambdues institucions es van reunir fins a quatre vegades, una d’elles amb la participació de Josep Maria Bartomeu. Les converses, però, s’haurien acabat quan l’actual junta directiva blaugrana hauria demanat a Jaume Roures, president del grup audiovisual, que retirés la demanda per espionatge industrial presentada el 2016 contra l’expresident del Barça Sandro Rosell. 

 

Segons aquest mitjà, les negociacions ja s’havien paral·litzat prèviament perquè el club blaugrana havia interposat una demanda contra Mediapro, replicada per l’empresa, per uns contractes de publicitat estàtica per valor d’1,5 milions.  Des del conjunt blaugrana haurien defensat que es va demanar que es retirés la demanda contra Sandro Rosell per una qüestió de “sentit comú” i es va entendre que no tenia sentit negociar amb qui té “una querella posada”. El club hauria exigit una gran quantitat dels gairebé 300 milions en tres anys i no en 20, un extrem que hauria complicat les negociacions pels ‘naming rights’. 

 

El club blaugrana ha negat aquesta versió de forma “categòrica”, deixant clar que busca un patrocinador que pagui una xifra molt superior amb aquest contracte d’una durada diferent als 20 anys. El Barça assegra que aquestes converses mai s’haurien produït en els termes confirmats per Roures. “És una informació falsa, hi va haver contactes puntuals amb Mediapro, però no van acabar amb cap proposta per escrit”, ha explicat Josep Vives, portaveu del club. Vives també ha desmentir que el Barça posés com a condició “la retirada de la denúncia per espionatge”.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa