Netflix, la companyia líder en el món en servei d’entreteniment en streaming, ha estrenat aquest dimecres 29 d’abril, Matchday al Canadà, així com a l’Argentina, el Brasil, Mèxic, Xile, Colòmbia, el Perú i l’Uruguai, entre altres països de Llatinoamèrica. La sèrie documental creada per Barça Studios, inclou imatges mai vistes abans de la vida quotidiana del primer equip.

Gràcies a aquesta nova aliança entre el Barça i Netflix, els fans d’aquests països podran gaudir de 8 episodis de 45 minuts centrats en vuit partits clau disputats durant la temporada 2018/2019. Per primera vegada, les càmeres de televisió van tenir un accés sense precedents al vestidor del primer equip per gravar moments quotidians en la vida de jugadors com Leo Messi, Luis Suárez, Marc-André ter Stegen, Gerard Piqué, Arthur Melo i Arturo Vidal.

Matchday es va estrenar a Europa i el Japó el 29 de novembre passat, de la mà de la plataforma de video on demand Rakuten TV, que també té els drets d’emissió de la sèrie per a la regió de l’Àsia-Pacífic (APAC) i els Estats Units, mentre que el Barça s’havia reservat els drets de la sèrie a Llatinoamèrica i el Canadà, a més d’Àfrica i l’Orient Mitjà.



Més notícies

Iniesta: “M’agradaria que la Masia portés el meu nom”

L’excapità del Barça revela que el seu millor moment amb el Barça va ser el del seu debut amb el primer equip

La besàvia de Cesc Fàbregas supera el coronavirus amb 95 anys

El migcampista català s'ha mostrat molt agraït amb el personal sanitari "pel sacrifici tan gran que fan per les persones grans"

Nou comentari