Món Esport
‘Matchday’ arriba al Canadà i l’Amèrica Llatina
  • CA

Netflix, la companyia líder en el món en servei d’entreteniment en streaming, ha estrenat aquest dimecres 29 d’abril, Matchday al Canadà, així com a l’Argentina, el Brasil, Mèxic, Xile, Colòmbia, el Perú i l’Uruguai, entre altres països de Llatinoamèrica. La sèrie documental creada per Barça Studios, inclou imatges mai vistes abans de la vida quotidiana del primer equip.

Gràcies a aquesta nova aliança entre el Barça i Netflix, els fans d’aquests països podran gaudir de 8 episodis de 45 minuts centrats en vuit partits clau disputats durant la temporada 2018/2019. Per primera vegada, les càmeres de televisió van tenir un accés sense precedents al vestidor del primer equip per gravar moments quotidians en la vida de jugadors com Leo Messi, Luis Suárez, Marc-André ter Stegen, Gerard Piqué, Arthur Melo i Arturo Vidal.

Matchday es va estrenar a Europa i el Japó el 29 de novembre passat, de la mà de la plataforma de video on demand Rakuten TV, que també té els drets d’emissió de la sèrie per a la regió de l’Àsia-Pacífic (APAC) i els Estats Units, mentre que el Barça s’havia reservat els drets de la sèrie a Llatinoamèrica i el Canadà, a més d’Àfrica i l’Orient Mitjà.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa