Món Esport
Els ‘antivacunes’ intenten atribuir la retirada d’Agüero a la vacunació

El davanter argentí Sergio el Kun Agüero s’ha hagut de retirar de l’esport precipitadament a causa dels seus problemes cardíacs i així ho ha anunciat recentment en un acte organitzat al Camp Nou pel que ha estat el seu darrer equip, el Futbol Club Barcelona. A finals d’octubre es va haver de retirar del partit del Barça contra l’Alabès després de notar algun problema al cor i de seguida se li va detectar una arrítmia. En un primer moment, l’entitat blaugrana va parlar de tres mesos d’observació, però els metges van concloure ràpidament que l’arrítmia era maligna i des d’aleshores ja li van aconsellar la retirada, la qual no ha trigat gaire a fer-se efectiva.

Malgrat que aquest capítol ja hauria de quedar tancat d’aquesta manera, hi ha gent que no s’ha quedat satisfeta amb aquesta explicació i ha volgut lligar l’actualitat sanitària amb el cas. A poc a poc, ha sorgit un rum-rum sobre un possible efecte secundari de la vacuna contra el coronavirus com a explicació a l’arrítmia d’Agüero. El soroll ha anat creixent fins que han aparegut diverses publicacions a les xarxes socials en les quals, directament, s’assegurava que havia passat això, que el Kun s’ha hagut de retirar a causa dels efectes secundaris de la vacunació.

Aquests rumors i falsedats han arribat a l’extrem de fer sortir públicament Roberto Peidró, el cardiòleg que ha tractat el cas d’Agüero, per desmentir aquestes informacions. Ha assegurat que “ni la Covid-19 ha tingut res a veure, ni tampoc la vacuna contra la mateixa”. De fet, ha detallat la malaltia del ja exfutbolista i ha explicat que el que se li ha trobat ha estat una esquerda al cor, la qual ha provocat aquests problemes. A més a més, Peidró, que tracta Agüero des de fa molts anys, ha acabat amb qualsevol dubte quan ha afirmat que el 2004 ja va tenir una malaltia similar, en aquell cas benigna.



Més notícies
Xavi Hernández i Joan Laporta, durant la presentació de l'entrenador | Europa Press

Xavi rebutja el fitxatge d’Alexis

Notícia: Xavi rebutja el fitxatge d’Alexis
Comparteix
L'arribada d'Alexis Sánchez es refreda molt, perquè no agrada al tècnic egarenc
Notícia: Xavi rebutja el fitxatge d’Alexis - Mobile
El Kun Agüero anuncia la seva retirada | FC Barcelona

El Kun Agüero, desconsolat, anuncia la seva retirada

Notícia: El Kun Agüero, desconsolat, anuncia la seva retirada
Comparteix
"He decidit deixar de jugar a futbol. És un moment molt dur", ha explicat
Notícia: El Kun Agüero, desconsolat, anuncia la seva retirada - Mobile

Comentaris

  1. Icona del comentari de: Tano a desembre 17, 2021 | 18:20
    Tano desembre 17, 2021 | 18:20
    A els anti-vacunes, jo els dic: de l'UCI al cel. I bona nit tartana.
  2. Icona del comentari de: Jordi a desembre 17, 2021 | 19:49
    Jordi desembre 17, 2021 | 19:49
    Aquest cardiòleg no ha degut llegit aquesta informació del Servei d'Ordenació i Qualitat Farmacèutiques de la Generalitat de Catalunya (http://medicaments.gencat.cat/ca/detalls/Article/2021016) "Atès el gran volum d’efectes adversos coneguts notificats envers les vacunes de la COVID-19 mitjançant el Programa de Targeta Groga (www.targetagroga.cat), i per tal d’afavorir la identificació de nous problemes de seguretat amb les vacunes de la COVID-19, us demanem que a partir d’ara únicament ens notifiqueu els efectes adversos següents: Direcció General d'Ordenació i Regulació Sanitària. Esdeveniments adversos d’especial interès (1): anafilaxi, arrítmia, fallida cardíaca, cardiomiopatia d’estrès, malaltia arterial coronària, miocarditis, mort sobtada o mort de qualsevol causa, síndrome de Guillain-Barré, encefalomielitis disseminada aguda, narcolèpsia, convulsió generalitzada, meningoencefalitis, mielitis transversa, paràlisi facial de Bell, vasculitis cutània, eritema multiforme, microangiopatia, alteracions de la coagulació (tromboembòlies i hemorràgies), trombocitopènia idiopàtica, artritis asèptica aguda, síndrome del destret respiratori agut, COVID-19 (malaltia augmentada després de la immunització), anòsmia i agèusia i dany hepàtic o renal agut."
  3. Icona del comentari de: Ivan i vénen a desembre 17, 2021 | 23:00
    Ivan i vénen desembre 17, 2021 | 23:00
    Si si si. És veritat. Les vacunes et transformen. Jo tinc un gra al cul que abans de les vacunes no tenia. És un gra mig covid mig vaccí. I a més a més ara tinc wifi sigui on sigui. És molt útil però sempre tinc un munt de joves amb excés d'acné darrera meu intentant connectar-se a la xarxa, i clar, em fatiga molt. Per no parlar de la fluorescència que m'ha quedat als genitals. Ara, a la nit, el meu escrot és un gusiluz.

Nou comentari

Comparteix