Món Esport
Agüero torna a parlar de la seva arrítmia i dona molt bones notícies

El Kun Agüero, davanter argentí del Futbol Club Barcelona, ha parlat per segona vegada gairebé consecutiva sobre els seus problemes cardíacs, després d’haver estat un mes i mig en silenci. Si bé en un vídeo en directe a les xarxes socials assegurava fa uns dies que estava “bé”, ara ha estat encara més positiu i, aquest cop al seu canal de Twitch, ha actualitzat el seu estat de salut. Les seves paraules han estat grans notícies per als culers i per als aficionats del futbol en general, ja que ha donat esperances a la idea que finalment no s’hagi de retirar: “Intentaré fer alguna cursa per saber com em veig. Alguna cosa tranquil·la, però, perquè ara no puc fer grans esforços”.

D’aquesta manera, el futbolista argentí ha tornat a desmentir -i aquesta vegada de forma bastant clara- aquelles informacions que van sorgir fa uns dies que afirmaven que es retiraria imminentment a causa de l’arrítmia que se li va detectar a finals d’octubre. De fet, Agüero ha deixat clar que se seguirà el procés que el Barça va anunciar i fins al mes de gener no se sabrà de forma més definitiva què passa amb el seu futur: “Ja sabeu que per la meva situació he d’estar aturat, però tinc una prova important el gener. Ara per ara no puc fer res”. Per tant, de les seves paraules es desprèn que no s’espera cap anunci d’una retirada pròxima.

Cal recordar que Agüero va fitxar pel Barça aquest estiu i que va caure lesionat en un dels primers entrenaments. Això el va deixar fora dels terrenys de joc durant una llarga temporada i quan va tornar, només va poder jugar quatre estones abans que hagués d’abandonar el partit contra l’Alabès per l’arrítmia. Tot i això, va ser capaç de marcar el seu primer gol com a blaugrana en el clàssic de Lliga al Camp Nou contra el Reial Madrid.



Més notícies
El Kun Agüero, jugador del Barça | Europa Press

El Kun Agüero trenca finalment el silenci sobre la seva arrítmia

Notícia: El Kun Agüero trenca finalment el silenci sobre la seva arrítmia
Comparteix
"Estic bé, però no en vull parlar gaire", ha explicat a les xarxes socials
Notícia: El Kun Agüero trenca finalment el silenci sobre la seva arrítmia - Mobile
Javier Tebas, president de la Lliga | Europa Press

El Barça, l’Athletic i el Madrid declaren la guerra a Tebas

Notícia: El Barça, l’Athletic i el Madrid declaren la guerra a Tebas
Comparteix
Els tres clubs han redactat un comunicat molt punyent contra LaLiga i el seu president
Notícia: El Barça, l’Athletic i el Madrid declaren la guerra a Tebas - Mobile

Comentaris

  1. Icona del comentari de: Anònim a desembre 08, 2021 | 21:02
    Anònim desembre 08, 2021 | 21:02
    Ha aprofitat el mes i mig per aprendre la llengua del país o continuarà sent un inadaptat com el seu amic Messi i tants jugadors i tècnics del Barça. Expliqueu al senyor Agüero que el Consorci per a la Normalització Lingüística organitza uns cursos de llengua catalana que estan molt bé

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa