Pau Cubarsí, jugador del Futbol Club Barcelona, s’està guanyant als seus companys i a l’afició blaugrana en cada partit que juga. L’explosió del defensa de 17 anys ja és una realitat i està cremant etapes a una gran velocitat. En la golejada contra el Getafe, el central va quallar, una vegada més, una actuació memorable i continua meravellant a tot el món del futbol. Malgrat la seva joventut, Cubarsí actua com un autèntic veterà, especialment en la seva sortida de pilota, excelsa, sempre triant la millor solució. A més, contra el conjunt madrileny també es va treure l’espineta dels qui el qualificaven d’un defensa tou: no va cometre cap falta i va guanyar tots els duels, a més dels quatre aeris.
Per això, i després del partit contra el quadre de Bordalás, els seus companys no es van poder estar d’enviar-li floretes en la publicació d’Instagram que va fer Cubarsí després de l’enfrontament contra els madrilenys. João Cancelo el va assenyalar com “Franz Beckenbauer Cubarsí“, mentre que Ronald Araujo va elogiar la seva qualitat amb la pilota als peus: “Filtra’m una passada“. Altres companys, com Lamine Yamal o Héctor Fort, que han coincidit amb ell en les categories inferiors blaugranes, també van deixar bons comentaris cap al defensa gironí.
Les boniques paraules de Xavi a Cubarsí
En la roda de premsa posterior al partit contra el Getafe, Xavi Hernández va voler lloar l’actuació de Cubarsí, assegurant que ho fa tot bé i és un jugador de futur per al club: “És el millor en sortida de pilota a aquestes alçades. Com troba l’home lliure, com surt… Juga amb una personalitat terrible, sempre millora la passada, ho entén perfectament… És una irrupció portentosa, és un jugador per estar molts anys al club. I també amb un nivell molt alt defensivament, també és notable“.

