En el partit contra l’Unionistes de Salamanca dels vuitens de final de la Copa, Oriol Romeu ha tornat a l’onze titular del Futbol Club Barcelona, completant els 90 minuts després de dos mesos i mig sense fer-ho. Malgrat jugar contra un rival de dues categories inferiors, el Barça ha començat a remolc a causa del gol local a la mitja hora de joc, però de mica en mica s’ha anat refent. Finalment, amb un gol de Ferran al límit del descans i dos més de Balde i Koundé a la segona part, el Barça ha aconseguit avançar cap als quarts de final de la competició de KO.
Romeu no completava un partit sencer des del Barça-Xakhtar de la tercera jornada de la fase de grups de la Champions League, disputat el passat 25 d’octubre. Així doncs, el protagonisme del mig centre d’Ulldecona dins dels plans de Xavi Hernández ha anat minvant. Malgrat tot, a la Copa ha trobat un refugi on recuperar sensacions i confiança. Amb gairebé 100 intervencions durant el partit d’aquest dijous a Salamanca, Romeu ha tornat a mostrar la seva solidesa al mig del camp, completant el 90% de les seves passades i enduent-se els quatre duels aeris.
“Estic tranquil”
Després del partit contra l’Unionistas, l’exjugador del Girona ha parlat de la seva situació personal: “Estic tranquil. A la carrera d’un futbolista sempre hi ha alts i baixos. Ara em toca gestionar un moment baix amb treball diari”, ha afirmat el jugador, compartint les seves sensacions sobre el seu moment actual. El migcampista també ha aprofitat per destacat la importància de passar a la següent ronda de la competició, admetent que el Barça ha de millorar en la seva intensitat a l’hora d’iniciar partits.
Amb aquesta actuació, Oriol Romeu ha demostrat ser una opció vàlida, sòlida i segura per al seu tècnic, que va recuperar-lo a l’onze titular després de dos mesos i mig sense disputar un partit sencer amb la samarreta del Barça.
