Món Esport
Un jugador molt estimat pels culers estaria a prop de deixar el Barça
  • CA

La temporada del Futbol Club Barcelona està arribant al seu final. Un cop es decideixi el campió del títol de Lliga, que probablement serà el mateix conjunt blaugrana, al Barça ja no li quedarà res en joc i els jugadors ja podran centrar-se més en el seu futur immediat. Alguns tindran el Mundial al cap. Altres, però, meditaran què fer en les pròximes temporades. En aquesta situació es troba el migcampista català Marc Casadó, qui, segons informa Esport3, estaria meditant l’opció d’abandonar el Barça a causa de la seva falta de minuts i continuïtat sota les ordres de Hansi Flick.

Marc Casadó podria deixar el Barça aquest estiu

La temporada passada, Casadó va ser una de les sorpreses més positives pel barcelonisme. Va començar a jugar des de l’inici de curs a causa de les lesions que tenia l’equip al mig del camp i va començar a acumular molts minuts importants. Va disputar un total de 36 partits, en els quals va marcar un gol i va repartir sis assistències. Si bé cap al final de temporada Hansi Flick va deixar de comptar amb ell, aquest curs ha continuat jugant al Barça a l’espera de tornar a ser una peça important. En comptes d’això, el seu protagonisme ha anat a la baixa, amb 31 partits i només una assistència. A més a més, davant les lesions dels migcampistes titulars, Flick ha apostat per altres jugadors, com Marc Bernal o Eric Garcia, que teòricament és defensa central.

Hansi Flick, durant l'Atlètic de Madrid-Barça | Europa Press
Hansi Flick, amb Marc Casadó | Europa Press

Tenint en compte tot això, Casadó s’estaria plantejant molt seriosament l’opció d’escoltar ofertes aquest estiu per abandonar el club blaugrana. Hi és des de 2016, quan tenia només tretze anys. No obstant això, la seva falta de continuïtat estaria sent un llast massa gran per continuar intentant tenir oportunitats al primer equip del Barça. L’estiu passat ja es va parlar d’una oferta de la Premier League, la qual va refusar, però enguany les coses podrien anar per un altre camí. Caldrà veure què passa amb ell, ja que pot ser un dels noms de l’estiu.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa