Jorge Mendes, un dels agents de futbolistes més famosos, ha sopat en les últimes hores amb Joan Laporta, president del Futbol Club Barcelona. Mendes representa diversos jugadors del conjunt blaugrana, entre ells la jove estrella Lamine Yamal. En les últimes setmanes s’ha parlat sovint del seu futur, ja que el seu contracte acaba l’any vinent. Totes les veus han assegurat sempre que renovarà aviat, quan compleixi els divuit anys, ja que serà aleshores quan podrà signar el seu primer contracte professional. Després d’aquest sopar amb Laporta, la premsa ha interceptat Mendes, qui ho ha confirmat: “Avui només hem parlat del Lamine Yamal i us puc dir que renovarà segur. Les coses estan molt ben encarrilades”.
Mendes també parla del futur d’Ansu Fati
Tot i les paraules de Mendes, que ha deixat clar que Lamine Yamal ha estat el tema central del sopar amb Laporta, la premsa també ha volgut preguntar a l’agent sobre un altre dels seus representats blaugranes, Ansu Fati. El davanter guineà està totalment fora de la dinàmica de l’equip de Hansi Flick i la seva sortida del Barça el pròxim estiu està cantada. Mendes, de fet, ha deixat entreveure que ell també creu que la situació és insostenible: “És un jugador que ha demostrat moltes vegades la seva qualitat, però ara necessita jugar”. No obstant això, l’agent ha assegurat que no ha parlat d’aquest tema amb Laporta.

Mendes també és el representant d’Alejandro Balde, un altre jugador del Barça, però la premsa no li ha fet cap pregunta al respecte. El jove lateral esquerre té contracte fins a 2028, així que no és un cas problemàtic per al club blaugrana ara mateix. Mendes també és agent de jugadors que han sonat per al Barça en algun moment, com Bernardo Silva o Francisco Conceiçao, però no han transcendit informacions al respecte després d’aquesta trobada amb Laporta.