Jules Kounde va ser un dels jugadors que Hansi Flick va deixar a la banqueta en la victòria del Futbol Club Barcelona contra el Mallorca, corresponent a la 33a jornada de Lliga. El francès, sempre habitual a l’onze del tècnic alemany, no va sortir al terreny de joc des d’un inici i tampoc ho va fer posteriorment, dient adeu a una ratxa impressionant que el perseguia des de feia un any i mig. Després de no veure cap minut en el duel contra els mallorquins, Kounde ha donat per liquidada la seva ratxa de fins a 104 partits consecutius jugant, repartits entre el Barça i la selecció francesa.
Kounde acaba la ratxa de 104 partits consecutius jugant
Des del 28 de novembre del 2023, quan va jugar en un partit contra el Porto a la UEFA Champions League amb el Barça, el francès havia estat en tots els enfrontaments oficials del club blaugrana i amb el seu combinat nacional: 86 duels seguits amb el Barça i 18 amb França, sent titular indiscutible per als tres entrenadors que ha tingut en aquest temps: Xavi Hernández i Flick a Barcelona i Didier Deschamps a la selecció. Al Barça, Kounde ho ha jugat pràcticament tot aquesta temporada i, de fet, només havia sigut suplent com a càstig de l’alemany per arribar tard a tres sessions tàctiques, però havia entrat igualment a les segones parts.

El lateral és el jugador amb més minuts de la plantilla, amb 4.261, per davant de peces clau a l’equip com Pedri, Raphinha o Pau Cubarsí, que també són indispensables en els onzes de Flick. El descans que l’entrenador li va donar al francès en el partit contra el Mallorca, deixant-lo sense veure ni un sol minut després de tant de temps, és de cara al tram final del curs, on Kounde serà un futbolista transcendental, tant en defensa com en atac.