Món Esport
El Barça renova un dels porters del futur
  • CA

El Futbol Club Barcelona ha confirmat aquest divendres la renovació d’un dels porters del futur: Iker Rodríguez. El sabadellenc de 18 anys, habitual sota pals al Barça Atlètic, ha ampliat el seu contracte tres temporades més, fins al 30 de juny del 2029, a més d’una opció de pròrroga per dos anys més addicionals. Malgrat que, avui en dia, la porteria del Barça ja està ben assegurada amb la presència de Joan Garcia, Iker Rodríguez és considerat una de les promeses de la Masia i el club blaugrana té moltes expectatives posades en la seva projecció, després que arribés a l’entitat amb només 7 anys.

El Barça ha lligat la renovació d’Iker Rodríguez, un dels porters del futur

Des de llavors, el sabadellenc ha anat progressant fins a consolidar-se com un dels porters amb més projecció a la Masia, tenint una gran capacitat d’assimilar els conceptes treballats al futbol formatiu del Barça. El 2024, i amb només 16 anys, Iker Rodríguez ja es va entrenar per primera vegada amb el primer equip sota a les ordres de Hansi Flick, quan encara formava part del Juvenil B. La passada temporada, la 2025/26, va destacar amb el Juvenil A i, aquest estiu, va completar una bona pretemporada amb el primer equip abans d’incorporar-se definitivament a la dinàmica del Barça Atlètic.

Aquesta temporada, Iker Rodríguez ha debutat amb el filial blaugrana amb Juliano Belletti d’entrenador i s’ha convertit en el porter titular del Barça Atlètic. Fins ara, ha disputat els vuit partits a Segona RFEF, en els quals ha encaixat només quatre gols i ha mantingut la porteria a zero en cinc ocasions.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa