Entrenament clau per a la pretemporada del Futbol Club Barcelona. Aquest dimecres, el primer equip blaugrana ha fet la darrera sessió abans de posar rumb a l’Àsia per disputar la gira de pretemporada. En aquesta sessió, hi ha hagut tres novetats molt destacades. Hansi Flick ha repescat dos jugadors de les categories inferiors del Barça que havien fet els primers entrenaments amb el primer equip, però que van baixar al filial uns dies després. Són Landry Farré i Juan Hernández. A més a més, en aquesta sessió Flick també ha incorporat Diego Kochen, porter del filial.

Flick té la llista per a la gira asiàtica gairebé definida
Juntament amb Dro Fernández, Jofre Torrents, Roony Bardghji i els cosins Guille i Toni Fernández, Landry Farré, Juan Hernández i Diego Kochen podrien ser els futbolistes que Flick s’endugués a la gira asiàtica, si bé això s’acabarà de confirmar aquest dijous, dia en què l’equip agafarà el vol cap a terres orientals. Qui sí que queda descartat definitivament és Jan Virgili, que havia generat moltes expectatives entre els aficionats del Barça i va fer alguns entrenaments amb el primer equip a l’inici de la pretemporada, però finalment ha quedat relegat al filial i haurà d’esperar el seu torn amb els grans.

A més a més, la gira asiàtica també incorporarà Marcus Rashford, que ja s’està entrenant amb els seus nous companys, però encara no ha estat ni anunciat, ni presentat. Serà una incògnita el que passarà amb jugadors com Oriol Romeu, Pau Víctor o Iñaki Peña. Tots ells formen part del primer equip del Barça, però el club els hi està buscant una sortida. El més segur és que no formin part de la gira asiàtica i que es quedin a Catalunya per intentar arreglar el seu futur lluny del conjunt blaugrana. Marc-André ter Stegen, pendent d’una possible operació, també és dubte.

