Món Esport
Eric Garcia continua tenint la cara molt dura

En el sentit figurat, tenir la “cara dura” acostuma a comportar connotacions negatives. En el sentit literal, però, les coses són molt diferents. I si no, que li diguin a Eric Garcia, defensa central del Futbol Club Barcelona, que en el passat partit de Lliga a Mestalla contra el València va rebre un fort cop a la cara que el va obligar a abandonar el terreny de joc. A la primera meitat, en una acció totalment fortuïta, Eric va xocar amb Rodri Hernández i va començar a sagnar. Per precaució, va demanar el canvi. Aquest dilluns, però, el jugador català s’ha entrenat amb normalitat, amb una màscara que li cobria la zona afectada, així que el jugador no causarà baixa per a Hansi Flick.

Eric Garcia, entrenant-se amb màscara | FC Barcelona
Eric Garcia, entrenant-se amb màscara | FC Barcelona

La cara d’Eric Garcia ja va ser posada a prova la temporada passada, quan, en un partit de UEFA Champions League contra el Club Brugge, va rebre un cop que es va saldar amb dues fractures al nas. En aquella ocasió, el futbolista ja es va recuperar ràpidament i sembla que ara ha passat exactament el mateix. Si bé és cert que Eric es perdrà el pròxim duel dels blaugranes, que serà dimecres vinent a l’Spotify Camp Nou contra el Feyenoord en la primera jornada de la fase de lliga de la Champions, això passarà per sanció, així que el cop que va rebre a València no hauria de suposar cap problema per al central de Martorell.

Eric Garcia, titular indiscutible amb el Barça

Eric Garcia s’ha convertit en un jugador bàsic per a Hansi Flick. En les dues últimes temporades, després d’haver passat pel Girona Futbol Club com a cedit, el defensa català ho ha jugat pràcticament tot amb el Barça. La seva polivalència li ha permès tenir minuts tant com a central, la seva posició natural, com lateral dret o pivot. Per tant, el fet que aquest cop a la cara es quedi en poca cosa més que un ensurt és una gran notícia per al tècnic alemany i per al barcelonisme, que mantenen en plena forma un dels futbolistes més segurs de la plantilla.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa