Hansi Flick, entrenador del Futbol Club Barcelona, ha atès els mitjans de comunicació en la roda de premsa posterior a la golejada al València als quarts de final de Copa a Mestalla, amb la qual el conjunt blaugrana ha passat a les semifinals. Flick s’ha mostrat molt satisfet del rendiment del seu equip: “És una victòria molt important per a nosaltres. Estic molt feliç de com hem jugat. Hem creat oportunitats i hem fet gols des del principi”. Tot i això, també ha fet una mica d’autocrítica: “Sempre es pot millorar, hem de saber tenir la pilota quan el rival vol córrer”.

La roda de premsa de Hansi Flick després de la golejada al València
El gran protagonista del duel ha estat Ferran Torres. El davanter de Foios ha marcat un hat-trick contra el seu exequip i ha ofert un autèntic recital d’efectivitat com a davanter centre, en la posició que habitualment ocupa Robert Lewandowski. Hansi Flick s’ha desfet en elogis cap al futbolista valencià: “Estic molt feliç per ell. Ha marcat tres gols i això és fantàstic. Ha fet un gran partit com a davanter centre i estic content”.
Herr Flick pic.twitter.com/u3oQYuEkYv
— FC Barcelona (@FCBarcelona_cat) February 6, 2025
Un altre jugador que ha rebut tots els elogis de Flick ha estat Pedri González. El migcampista blaugrana està signant una temporada brillant, amb recitals partit rere partit. La seva manera de moure el Barça des del mig del camp està sent una delícia i Flick aprofita cada vegada que li pregunten per regalar les orelles del jugador canari: “És incomparable, és increïble, un dels millors del món en la seva posició. Gaudeix jugant, gaudeix tenint la pilota. És bonic veure’l jugar allà on ho faci. Sempre juga per i per a l’equip. Estic molt content que estigui a aquest nivell”.