Món Esport
Flick revela el que ha de fer el Barça per superar la crisi

Hansi Flick, entrenador del Futbol Club Barcelona, ha comparegut a la roda de premsa durant la prèvia del partit contra el Mallorca que es juga aquest dimarts, corresponent a la jornada 19 de Lliga, un duel que s’ha avançat per la disputa de la Supercopa d’Espanya el mes de gener. El tècnic alemany ha parlat sobre la crisi que està vivint l’equip, amb dues derrotes i un empat en els últims tres enfrontaments a la competició domèstica, i ha confessat el que ha de fer el Barça per superar aquest mal tràngol: “Hem d’aprendre a lluitar per la victòria. Quan el partit és difícil, necessitem que cada membre de l’equip defensi. Hem de defensar com a unitat. És summament important. Així ho vam fer a principis de temporada. En atac, igual. No podem creure que el rival és menys bo que nosaltres“.

La roda de premsa de Flick abans del Mallorca-Barça

Per fer-ho, Flick podrà comptar amb Dani Olmo, que no va jugar contra el Las Palmas per unes molèsties, i fins i tot podria ser titular. Marc Casadó també està disponible després de complir el partit de sanció contra el conjunt canari per la seva expulsió davant el Celta. A més, Lamine Yamal té tots els números per tornar a ser a l’onze inicial. D’altra banda, Ronald Araujo encara no podrà debutar aquesta temporada, però l’alemany ha assegurat que està molt a prop de fer-ho: “Ho està fent molt bé i està millorant i a molt bon nivell, està molt a prop de poder jugar, però no puc dir si serà la setmana que ve. No vull posar pressió, però les sensacions són molt bones a l’entrenament“.

Hansi Flick, durant una roda de premsa | FC Barcelona
Hansi Flick, durant una roda de premsa | FC Barcelona

L’entrenador culer també ha volgut relacionar la crisi de l’equip amb l’edat dels jugadors, ja que ha admès que és una plantilla molt jove i, de fet, la més jove de la Lliga, però tampoc ho ha volgut posar com una excusa: “És un camí llarg i hem de lluitar. Hem d’acceptar que hi ha alts i baixos. Al final de la temporada, volem guanyar el títol. Som el Barça. Jo vull veure que tothom lluita per la victòria“. En aquest sentit, ha volgut destacar els papers de Pau Cubarsí, Iñigo Martínez, Pedri o Raphinha respecte a les seves actituds al camp.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa