Falten menys de 24 hores per al primer clàssic de la temporada i, en la prèvia, Hansi Flick, que no podrà ser a la banqueta aquest diumenge a causa de la seva expulsió la setmana passada en el derbi català contra el Girona, ha volgut tenir un bonic detall amb Marcus Sorg, el seu ajudant, cedint-li la roda de premsa prèvia. En aquesta, el segon entrenador del Barça s’ha mostrat agraït per l’oportunitat i molt prudent a l’hora de parlar sobre diversos temes controvertits.
“Flick és la part més important de l’equip”
“És un honor estar a la banqueta demà, és una ocasió especial”, ha manifestat un Marcus Sorg que, així i tot, ha volgut remarcar la importància i el paper que té Hansi Flick en aquest Barça: “Sempre se’l troba a faltar quan no està. És la part més important de l’equip. Els jugadors confien en ell i els fa sentir segurs”. Pel que fa al partit, Sorg ha assegurat que, en un clàssic, “està tot al 50%” i no hi ha favorits, però ha deixat clar quin és el full de ruta que ha de seguir el Barça si es vol fer amb la victòria: “Si volem guanyar al Bernabéu, hem d’estar tots junts, pressionar i jugar com un bloc, sense perdre pilotes. Si ho fem, tindrem oportunitats”.
💬 Marcus Sorg: “Al Bernabéu mai saps el que pot passar. Hi ha moltes emocions en joc, però estem preparats.” pic.twitter.com/T00wfTfn6U
— FC Barcelona (@FCBarcelona_cat) October 25, 2025
D’altra banda, el Barça afronta el partit amb baixes importants, com són les de Ter Stegen, Joan Garcia, Christensen, Gavi, Dani Olmo, Robert Lewandowski i Raphinha. Aquest últim semblava que arribaria a temps per a la gran cita, però en els últims dies s’ha ressentit de la seva lesió i continuarà de baixa unes setmanes més. Així i tot, Sorg no vol excuses: “Tots els equips trobarien a faltar a Raphinha, però tenim plantilla”. En aquesta línia, el segon entrenador del Barça ha confirmat que “Ferran està bé” i que “si Kounde pot, jugarà”. Finalment, preguntat per les crítiques a Lamine Yamal arran de les seves recents declaracions sobre el Madrid a la Kings League, Sorg ha comentat que “són una motivació més” per al de Rocafonda.
