Món Esport
L’estratègia de Freixa per rejovenir i fidelitzar la massa social del Barça
  • CA

S’acaba el procés de recollida de signatures i, per aconseguir superar el tall, els precandidats a les eleccions del Barça revelen les seves propostes més sucoses per intentar aconseguir el màxim nombre possible de suports. En aquest sentit, Toni Freixa ha plantejat la creació d’un consell de joves amb representació a les Assemblees de Compromissaris, “un òrgan consultiu integrat per 500 socis i sòcies d’edats compreses entre els 18 i els 30 anys i escollits per sorteig”.

D’altra banda, Fidels al Barça també vol premiar la fidelitat dels socis i, en cas que sigui escollit president, crearà un programa per fer-ho. Ha posat sobre la taula la creació d’un carnet de soci “amb unes estrelles que simbolitzin la tradició familiar barcelonista” i també ha promès avantatges i facilitats per als socis que facin ús social del seu abonament.

Per últim, Freixa també planteja reduir els mandats a quatre anys –en comptes de sis– i eliminar el límit de dos mandats consecutius. Actualment, un màxim dirigent blaugrana no pot estar més de 12 anys al càrrec.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa