El Cholo dona per resolt el cas Julián
Diego Simeone ha estat contundent a l’hora de parlar sobre el futur de Julián Álvarez. El tècnic de l’Atlètic de Madrid ha comparegut aquest dissabte en roda de premsa des de Seül i ha enviat un missatge clar enmig d’un dels grans serials del mercat d’estiu. “La situació és molt clara, l’entitat ha pres una decisió”, ha afirmat el Cholo, que ha confirmat que el club compta amb el davanter argentí per a la pròxima temporada. Les paraules de Simeone arriben després de setmanes d’incertesa al voltant del futur de Julián. Durant el Mundial, el davanter havia manifestat públicament la seva voluntat de sortir de l’Atlètic i havia assegurat que considerava que una transferència podia ser la millor solució per a totes les parts. El Barça ha estat un dels clubs més interessats en la seva incorporació, però l’entitat madrilenya ha mantingut en tot moment una postura molt ferma.
Ara, Simeone ha reforçat aquest posicionament i ha deixat clar que el club no contempla la sortida del futbolista. El tècnic ha explicat que la decisió ja ha estat comunicada des de la direcció de l’entitat i ha fet referència a les explicacions que ha ofert el conseller delegat Miguel Ángel Gil Marín. “Estem molt contents amb Julián”, ha assegurat el tècnic argentí, que ha posat el focus en el rendiment esportiu del jugador.

Simeone vol recuperar la millor versió de Julián
Més enllà de la situació contractual, Simeone ha insistit que la seva feina serà ajudar Julián a recuperar el nivell que ha mostrat durant les seves dues primeres temporades al Metropolitano. El tècnic ha destacat que l’argentí ha aportat “un munt” durant aquest període i ha assegurat que l’objectiu és que torni a oferir el mateix rendiment. “Des de l’esportiu l’ajudarem perquè segueixi creixent, perquè segueixi millorant i perquè ens torni a donar el que ens ha donat en aquests dos anys”, ha explicat el tècinc argentí. El missatge evidencia que, malgrat les especulacions sobre el seu futur, l’entrenador continua considerant Julián una peça central del projecte.
Simeone també ha recordat un precedent que pot servir de referència per gestionar la situació: el cas d’Antoine Griezmann. El francès va viure una situació complicada després de tornar a l’Atlètic i, segons el tècnic, va haver de demostrar sobre la gespa la qualitat i la jerarquia que sempre havia tingut. Per això, el tècnic considera que el camí per a Julián és exactament el mateix: treballar i parlar sobre el terreny de joc. “No veig un altre camí que treballar des de l’esportiu com ens toca”, ha assenyalat Simeone, que ha evitat entrar en una batalla pública amb el futbolista o amb el seu entorn. La postura de l’Atlètic, per tant, sembla més clara que mai. El club no vol negociar la sortida del seu davanter i Simeone ja treballa amb ell de cara al nou curs. De fet, el tècnic ha previst la seva incorporació als entrenaments el 10 d’agost i compta amb ell per al debut a la lliga davant el Màlaga el 19 d’agost.
