Món Esport
El Barça inscriu els nous fitxatges sense problemes
  • CA

El Futbol Club Barcelona ja ha resolt el que s’havia convertit en un gran maldecap els últims estius. L’entitat blaugrana ha inscrit Rodri Herbández i Karim Adeyemi a LaLiga i, si no hi ha cap contratemps d’última hora, demà farà el mateix amb Anthony Gordon i Joao Cancelo, que quedaran registrats just un dia abans del debut a la competició. D’aquesta manera, Hansi Flick podrà afrontar l’estrena oficial de la temporada amb els seus nous fitxatges disponibles.

La situació suposa un canvi important respecte als últims anys, quan el Barça arribava a l’inici de la competició amb diversos jugadors pendents d’inscripció i amb una cursa contra rellotge per complir els requisits econòmics de LaLiga. Aquest estiu, però, el club ha aconseguit arribar al tram final del mercat amb prou marge per completar els tràmits sense necessitat d’esperar fins a l’últim moment, gràcies al fet d’haver tornat a la regla 1:1 del fair play financer.

Rodri i Adeyemi ja estan inscrits

Els dos primers fitxatges que han quedat registrats són Rodri i Adeyemi. Tant el migcampista català com el davanter alemany ja poden ser utilitzats oficialment per Hansi Flick. El guanyador de la Pilota d’Or reforça una posició que el club considerava prioritària i arriba per convertir-se en una peça fonamental del nou projecte de Flick. Ara bé, encara és una incògnita saber si Rodri podrà jugar, ja que arrossega molèsties físiques. Adeyemi, per la seva banda, aporta velocitat i polivalència a una davantera que ha perdut Robert Lewandowski i Ferran Torres.

Deco i Rodri, durant la presentació del jugador | FC Barcelona
Deco, Laporta, Rodri i Yuste. durant la presentació del jugador | FC Barcelona

Gordon i Cancelo, inscrits demà

Gordon i Cancelo seran els següents. El Barça preveu inscriure els dos futbolistes aquest dissabte, just un dia abans del debut de Lliga. Si es compleix el calendari previst, Flick disposarà així de totes les incorporacions del primer equip per afrontar l’estrena. Gordon és una de les grans apostes del Barça per reforçar l’atac. El futbolista anglès pot actuar tant a la banda com en posicions més centrals i amplia les possibilitats ofensives de Flick. Cancelo, que torna al club blaugrana després de les seves dues anteriors etapes com a cedit, reforçarà la defensa i oferirà una alternativa de màxim nivell als laterals.

Joao Cancelo, nou jugador del Barça fins al 2029 | FC Barcelona
Joao Cancelo, nou jugador del Barça fins al 2029 | FC Barcelona

El Barça evita el drama de les inscripcions

Un dels grans objectius de la direcció esportiva aquest estiu era evitar que els nous fitxatges arribessin al debut de Lliga sense poder jugar. Durant els últims anys, les limitacions econòmiques del club havien convertit les inscripcions en un dels grans maldecaps de l’estiu i havien obligat el Barça a treballar fins a l’últim moment. Aquesta vegada, però, el panorama és molt més tranquil. La sortida de diversos jugadors, la reducció de la massa salarial i l’augment dels ingressos han permès al Barça disposar del marge necessari per inscriure les seves incorporacions.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa