Dani Olmo es convertirà en les pròximes hores en nou jugador del Futbol Club Barcelona de manera oficial. Si bé ja era un secret a veus i una notícia que es donava per feta, ara ja s’ha confirmat a través d’un dels seus futurs companys. El migcampista canari Pedri González ha revelat a les xarxes socials que el fitxatge d’Olmo ja està tancat. Quan li han preguntat sobre el jugador egarenc, Pedri ha dit el següent: “M’agrada que Olmo hagi fitxat pel Barça, perquè a l’Eurocopa ja es va veure que podia aportar moltes coses. A més a més, ens portem molt bé”. Així doncs, abans que el club ho hagi anunciat, Pedri ja ho ha confirmat de manera extraoficial. D’altra banda, el canari també ha explicat que encara no s’ha recuperat de la lesió que va patir a l’Eurocopa i que no podrà disputar els pròxims partits del Barça.
😳| Pedri sobre el fichaje de Dani Olmo: pic.twitter.com/A9sMr0S16P
— S P I D E R C U L E (@spidercule) August 8, 2024
Dani Olmo tornarà a ser jugador del Barça en les pròximes hores
El possible fitxatge de Dani Olmo per al Barça és una opció de la qual es parla des de fa anys. Format a la Masia, el migcampista terrassenc va marxar fa temps per buscar oportunitats a Europa. Va destacar a Croàcia i, posteriorment, a Alemanya. Finalment, el seu somni de tornar al Barça s’ha complert i serà present pròximament. Alguns mitjans de comunicació ja han confirmat que Dani Olmo ha passat les proves mèdiques satisfactòriament amb els metges del club blaugrana i que el Barça pagarà uns 55 milions d’euros pel traspàs al RB Leipzig, que ha estat l’equip de l’egarenc durant els darrers anys.


