Si Leo Messi ja acostuma a ser un nom omnipresent a la premsa esportiva, durant les pròximes setmanes i mesos hi serà encara més. El davanter argentí ha rebutjat totes les ofertes de renovació del seu actual club, el París Saint-Germain (PSG), i la premsa francesa ja assegura que marxarà de l’equip quan acabi aquesta temporada. Messi no està gens convençut amb el projecte esportiu de l’entitat parisenca i, sabent que el PSG tindrà greus problemes de fair play financer la temporada vinent, els canvis que hi puguin haver aquest estiu faran que l’equip sigui encara pitjor.

Messi rep una oferta de 400 milions per temporada de l’Aràbia Saudita
Després de saber-se que el divorci entre Messi i el PSG serà un fet al final de temporada, sempre que no hi hagi cap canvi inesperat d’última hora, el Futbol Club Barcelona s’ha fregat encara més les mans. La intenció del president, Joan Laporta, i de la seva junta directiva és aconseguir el retorn de l’astre de Rosario. Ja s’han iniciat els contactes amb l’entorn de Messi perquè això sigui possible i l’operació fa bona pinta. Tanmateix, ha aparegut un actor inesperat que podria fer que tot canviés: l’Al-Hilal de l’Aràbia Saudita.
Aquest club asiàtic li ha presentat a Messi la mare de totes les ofertes: 400 milions d’euros per temporada. Amb la nova escala salarial que Laporta ha imposat al Barça, l’argentí hauria de cobrar uns 10 milions, així que la diferència és del tot significativa. Si Messi prioritza l’economia, el club blaugrana no hi té res a fer. Tot i això, també se sap que la intenció de l’argentí és continuar jugant un mínim de dues temporades al màxim nivell europeu. Per tant, marxar a l’Aràbia Saudita a retirar-se és una opció que encara no estaria sobre la seva taula. Caldrà estar pendents de què vagi passant a partir d’ara.