El cas de Julián Alvarez s’ha convertit en el gran serial d’aquest mercat de fitxatges, com a mínim per al Futbol Club Barcelona i l’Atlètic de Madrid. Tot i que l’entitat blaugrana va arribar a un acord amb el jugador fa temps i que el davanter argentí ha fet tot el que ha pogut per forçar la seva sortida a l’Spotify Camp Nou, el club matalasser continua negant-se a negociar. La porta, fins al moment, ha estat sempre tancada. Això, però, no significa que no es pugui obrir a última hora. En aquest sentit, cal recordar què va passar l’estiu de 2023 amb Joao Félix. Va ser una situació molt similar. L’Atlètic estava disposat a deixar-lo sortir, però no al Barça. El jugador, però, va forçar la màquina fins al final i, en les darreres hores del mercat, el portuguès va marxar cedit al Camp Nou.
🚨| Atletico Madrid is not willing to let João Félix go to Barcelona. Miguel Ángel Gil Marín doesn’t want João to end up there, and tensions are rising.
— Atletico Universe (@atletiuniverse) August 17, 2023
[🥇: @rubenuria, @eldesmarque] pic.twitter.com/5GtiHC1tAp
Per la seva banda, el Barça ha pres una decisió molt important en aquest sentit en una reunió que s’ha celebrat darrerament entre Joan Laporta, Deco, Bojan Krkic i Hansi Flick. El club ha descartat el fitxatge de cap davanter centre que no sigui Julián Alvarez. El Barça considera que té una plantilla de primer nivell, amb moltes alternatives en atac. Per tant, si no es pot portar una estrella del perfil del davanter argentí, no es fitxarà per fitxar. Això, en primer lloc, és un reconeixement a tots els gestos que ha tingut Julián amb el Barça, però, a la vegada, també és una estratègia que permet que l’Atlètic de Madrid s’ho hagi de pensar fins a l’últim moment.
El Barça esperarà fins a l’últim moment
Sembla que l’únic que importa al club matalasser és no vendre Julián al Barça. De fet, segons han revelat diversos periodistes especialitzats en el mercat, l’Atlètic sí que ha acceptat una oferta de l’Arsenal pel davanter argentí, però ell l’ha rebutjada, perquè només vol anar al Camp Nou. Per tant el club madrileny haurà de decidir fins a l’últim moment del mercat si vol retenir un jugador contra la seva voluntat i amb l’enuig de l’afició, o si, pel contrari, acaba recapacitant i accepta l’oferta del Barça amb la qual pràcticament totes les parts sortirien guanyant.

