Món Esport
Novetats importants respecte al possible fitxatge de Julián pel Barça

El serial del possible fitxatge de Julián Álvarez pel Futbol Club Barcelona continua obert i semblar estar lluny de quedar resolt. Tot i que l’Atlètic de Madrid hagi volgut deixar molt clar que el jugador no està en venda, i menys encara al Barça, els periodistes especialitzats en el mercat insisteixen a dir el contrari. D’aquesta manera, Mundo Deportivo ha reconfirmat que l’entitat blaugrana ja ha fet una primera oferta de 100 milions d’euros al club matalasser pel davanter argentí i que està esperant una resposta. De fet, aquest diari especifica que la proposta ha estat redactada per correu electrònic i enviada a Mateu Alemany, actual director esportiu de l’Atlètic i ex del Barça.

El cas Julián Álvarez, un dels serials del mercat de fitxatges

A més a més, la premsa argentina també dona informacions sobre el jugador. En concret, en les darreres hores han aparegut dues notícies rellevants de periodistes esportius de referència. Per una banda, Gastón Edul assegura que és altament probable que Julián Álvarez marxi aquest estiu de l’Atlètic. En canvi, Verónica Brunati afirma que el Barça està intentant convocar una reunió entre clubs per negociar pel jugador i que, fins ara, els madrilenys han respost sempre amb negatives. Tots dos, això sí, coincideixen a dir que el París Saint-Germain (PSG) i l’Arsenal també estan interessats en el futbolista.

Julián Álvarez, celebrant un gol amb l'Atlètic de Madrid | Europa Press
Julián Álvarez, celebrant un gol amb l’Atlètic de Madrid | Europa Press

Per tant, el cas de Julián Álvarez apunta a ser un dels serials d’aquest mercat de fitxatges d’estiu. El davanter argentí hauria demanat sortir de l’Atlètic i hauria dit que la seva prioritat és anar al Barça, segons apunten diversos periodistes especialitzats en aquest tema. Ara bé, la posició dels matalassers, de moment, també està sent molt clara i la possibilitat de vendre’l al conjunt blaugrana no sembla que sigui una opció per a ells. Caldrà veure si el cas es resol abans del Mundial, que comença l’11 de juny, o si es tanca després.



Comentaris

  1. Icona del comentari de: Sidro a juny 01, 2026 | 13:26
    Sidro juny 01, 2026 | 13:26
    Açò fa mòlta olor a comissions...un jugador no mòlt millor q Ferran i a més en pitjor números...

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa