Món Esport
El president de l’Atlètic esclata pel cas Julián i envia un missatge

El cas Julián Alvarez, el jugador que vol el Futbol Club Barcelona per reforçar la davantera, ha quedat paralitzat per la disputa del Mundial. Això sí, una vegada el torneig acabi, la intenció del Barça és tornar a la càrrega per al futbolista de l’Atlètic de Madrid. Tanmateix, el club matalasser, a través del seu president, Enrique Cerezo, ha tornat a enviar un missatge al club blaugrana sobre la disponibilitat de l’argentí al mercat: “Julián López és jugador de l’Atlètic, i qui vulgui Julián López que vingui, vegi el contracte i si li interessa se l’emportarà; i si no l’interessa, no se l’emportarà“. Sí, el màxim mandatari de l’entitat madrilenya ha tingut un lapsus i ha confós el cognom de Julián fins a quatre vegades, dient “López” en comptes d'”Alvarez”.

Enrique Cerezo, president de l’Atlètic de Madrid, ha esclatat per la insistència amb Julián Alvarez

Cerezo s’ha referit a la clàusula de rescissió de 500 milions d’euros que té l’argentí per marxar de l’Atlètic de Madrid, una quantitat que ni el Barça ni ningú hi arribarà. A més, el president matalasser sí que ha volgut confirmar l’oferta del Reial Madrid, tot i que amb un cert enuig: “Voleu repetir contínuament això i un ja es cansa. Sí, va arribar l’oferta del Reial Madrid de Florentino i ja sabeu què se li va dir al Reial Madrid“. Davant la insistència dels periodistes, Cerezo n’ha tingut prou: “És el rotllo de l’estiu. Ja sabeu com està la situació. És jugador de l’Atlètic de Madrid i crec que serà jugador de l’Atlètic de Madrid. Qui vulgui, que vingui i vegi el contracte. T’ho torno a repetir. Nosaltres no en tenim constància. Tenim contracte amb ell. Si interessa, marxarà“.

Fa unes setmanes, el Barça va realitzar de manera oficial una oferta de 100 milions d’euros a l’Atlètic per Julián, tot i que els madrilenys no es van dignar ni a contestar-la. Malgrat tot, el club blaugrana té la intenció de tornar-hi una vegada acabi el Mundial i, segons algunes informacions, l’operació podria acabar arribant als 150 milions entre fixes i variables, la quantitat que, en un principi, va oferir el Madrid per ell.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa