Món Esport
El Barça tempteja el mercat amb un ull posat al Manchester City
  • CA

El Futbol Club Barcelona té un problema amb els centrals i en el mercat d’hivern pot estar la solució. Ni Hansi Flick ni Deco tenien la intenció de reforçar-se al gener, però la situació d’Araujo i la greu lesió d’Andreas Christensen ha alterat els plans de la secretaria tècnica blaugrana, que està estudiant i temptejant diverses opcions. Una d’elles, un jugador del Manchester City de Pep Guardiola.

Aké, en l’òrbita del Barça

Ara com ara, el Barça només té disponibles dos centrals purs: Pau Cubarsí i Eric Garcia. És cert que s’ha de tenir també en compte a Gerard Martín, qui està rendint per sobre de l’esperat i s’ha guanyat la confiança de Flick. No obstant això, la baixa indefinida d’Araujo, qui s’està recuperant d’un problema mental i no té una data de tornada, i la lesió de Christensen, que estarà fora de combat pràcticament tot el que resta de temporada, obliguen el club a fitxar en el pròxim mercat d’hivern.

Segons el periodista Ekrem Konur, una de les opcions que més atrau a can Barça és la de Nathan Aké, però el Manchester City només estaria disposat a deixar-lo sortir via traspàs i el conjunt blaugrana estaria interessat en una cessió amb opció de compra.

Nathan Aké celebra un gol durant un partit amb el Manchester City | Europa Press

L’opció d’Aké és la que més encaixa en el perfil de jugador que necessita el Barça: un central esquerrà, que també pot jugar com a lateral, amb bona sortida de pilota i experiència a nivell internacional. A més, el neerlandès estaria encantat de venir sempre que hi hagi un acord favorable entre els dos clubs. En qualsevol cas, es tracta d’una alternativa complicada, però que pot anar guanyant enters a mesura que avanci el mercat, ja que Aké ha perdut protagonisme aquesta temporada al Manchester City (ha disputat 600 minuts i només ha estat titular en un partit a la Premier League) i en el 2026 hi ha Mundial.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa