Món Esport
El Barça veu com també es complica el pla B a Julián Álvarez
  • CA

El Futbol Club Barcelona continua immers en la recerca del davanter que haurà de substituir Robert Lewandowski. La prioritat continua sent Julián Álvarez, però al club són conscients que l’operació amb l’Atlètic de Madrid continua molt encallada. Per aquest motiu, la direcció esportiva, amb Deco al capdavant, treballa des de fa setmanes en diferents alternatives per reforçar la davantera si el fitxatge de l’internacional argentí acaba frustrant-se. Un dels noms que més convenç tant la secretaria tècnica com Hansi Flick és el d’Eli Junior Kroupi. El davanter francès, de només 20 anys i actualment al Bournemouth, és considerat una de les grans promeses del futbol europeu i encaixa en el perfil de futbolista amb projecció que busca el Barça. Tanmateix, la seva incorporació tampoc es presenta senzilla.

El Bournemouth rebutja dues ofertes per Kroupi

Segons informa el diari francès L’Équipe, el Bournemouth ja ha rebutjat dues propostes del Barça pel jove atacant. Les dues ofertes presentades pel club blaugrana eren inferiors als 100 milions d’euros, una xifra que el club anglès considera insuficient per deixar marxar un dels seus futbolistes amb més futur. Malgrat aquesta negativa, el Barça continua molt atent a l’evolució de la situació. El mateix mitjà assegura que Kroupi està molt il·lusionat amb la possibilitat de vestir la samarreta blaugrana i que ja ha comunicat als seus representants que veu amb molt bons ulls un possible trasllat a Barcelona. Tot i això, el Bournemouth manté una postura molt clara: la seva intenció és retenir el davanter, com a mínim, una temporada més.

Eli Junior Kroupi, davanter del Bournemouth, interessa al Barça | Europa Press
Eli Junior Kroupi, davanter del Bournemouth, interessa al Barça | Europa Press

La confiança del club anglès en el jugador es basa en el rendiment que va oferir la temporada passada. Amb només 20 anys, Kroupi va signar 13 gols en 33 partits, unes xifres que han despertat l’interès de diversos grans clubs europeus i que han reforçat la seva cotització al mercat. Mentrestant, el Barça continua pendent del desenllaç del cas Julián Álvarez. La direcció esportiva espera que el davanter argentí faci un nou moviment que permeti desencallar les negociacions amb l’Atlètic de Madrid abans que s’incorpori a la disciplina matalassera el pròxim 10 d’agost. Si aquesta operació no prospera, Kroupi continua sent una de les opcions que més agraden a Deco, encara que, de moment, el Bournemouth no estigui disposat a facilitar la seva sortida.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa