El Futbol Club Barcelona ja treballa de valent per reforçar la davantera de cara a la pròxima temporada, una de les prioritats que té la direcció esportiva per al mercat de fitxatges d’estiu. En aquest sentit, el Barça estaria molt a prop de tancar el que seria la primera incorporació per a l’atac. Després d’un viatge de Deco i Bojan Krkic a Londres, el club blaugrana estaria negociant amb el Newcastle United, equip de la Premier League, el fitxatge de l’anglès Anthony Gordon, de 25 anys. Segons diversos mitjans de comunicació, el Barça ja hauria presentat una oferta formal que podria arribar als 80 milions d’euros com a mínim, el preu que, d’entrada, estaria demanant el Newcastle per deixar marxar a la seva estrella. Per la seva banda, el jugador ja hauria donat el vistiplau a vestir de blaugrana.
El Barça negocia amb el Newcastle United el fitxatge del davanter anglès Anthony Gordon
Anthony Gordon és un futbolista polivalent, ja que malgrat que la seva posició natural és l’extrem esquerre, també pot jugar en altres posicions de l’atac, com al centre de la davantera, un recurs que convenç, i molt, a Hansi Flick. Tot i això, el fitxatge de l’anglès no seria el recanvi natural de Robert Lewandowski, ja que la intenció del Barça és anar igualment a buscar un ‘9’ al mercat. A més, Gordon encaixaria molt bé en la idea de joc del tècnic alemany per la seva capacitat física, velocitat i facilitat per atacar espais, així com la seva agressivitat en la pressió, un dels requisits més importants.

El Barça està negociant amb el Newcastle per acabar de segellar l’operació, ja sigui a les pròximes hores o els següents dies, tenint en compte que altres equips potents d’Europa, com el Liverpool o el Bayern de Múnic, també estan molt interessats en Gordon. Tanmateix, el desig del jugador seria el de jugar a l’Spotify Camp Nou i, per tant, el club blaugrana estaria a la pole position per fer-se amb els serveis del futbolista anglès.

