Pere Romeu, entrenador del Futbol Club Barcelona femení, ha parlat en la roda de premsa prèvia a la final de la UEFA Women’s Champions League que el Barça disputarà aquest dissabte (18:00 hores) contra l’Olympique de Lió. El tècnic, malgrat que no ha volgut parlar de favoritismes, s’ha mostrat optimista i ha revelat una diferència important respecte a l’any passat: “Per molt que arribis bé a aquest partit no vol dir res, encara que prefereixo arribar bé que amb dubtes. L’equip ha crescut molt durant tota la temporada. Hem patit moltes baixes i ho hem gestionat bé. Veig un equip més madur que la temporada passada“.
La roda de premsa prèvia de Pere Romeu, Alexia Putellas i Graham Hansen a la final de la Champions
En aquest sentit, Romeu ha assegurat que “en contextos de partits hem crescut molt en adaptabilitat” i que tenen clar el pla de partit que volen posar sobre el terreny de joc: “És important sortir forts, però hi ha finals que s’han decidit bé al principi i també n’hi ha que no s’han decantat fins al final. Sortir al 100% al començament és important i evitar errors. Hem treballat per sortir bé al partit, tenim un pla marcat i caldrà prendre decisions durant el matx. Hem de portar el partit al nostre terreny, és molt important, i hem parlat diversos escenaris. És important dominar els contextos i gestionar les emocions“. A més, Romeu ha confirmat que tant Caroline Graham Hansen com Irene Paredes estaran disponibles.
🎙️ Alexia Putellas sobre la rivalitat amb el Lió pic.twitter.com/Esz6gdx5Oh
— FC Barcelona Femení (@FCBfemeni) May 22, 2026
La capitana de l’equip, Alexia Putellas, ha estat una de les jugadores que ha acompanyat l’entrenador en la roda de premsa. La catalana ha recordat la derrota a la final de la Champions de l’any passat com “el punt de partida de l’evolució blaugrana“, tot i que ha remarcat que aquesta és “la final més igualada” entre els dos equips. L’altra futbolista que ha comparegut davant els mitjans de comunicació ha estat Graham Hansen, qui jugarà a casa. La noruega, però, també s’ha tret l’etiqueta de favorites: “No ens veiem favorites. Som equips de nivell semblant amb característiques diferents i sabem que serà una gran lluita, molt exigent des del físic i el mental“.
🎙️ Graham Hansen:
— FC Barcelona Femení (@FCBfemeni) May 22, 2026
"Em fa molta il·lusió jugar a casa. Per a nosaltres, com a país, és un orgull acollir les millors jugadores del món."
"Aquesta setmana he entrenat bé i em sento preparada per a qualsevol cosa que em demanin." pic.twitter.com/WjZ7SpfXyn

