El Futbol Club Barcelona femení s’ha exhibit davant el Bayern de Munic, l’ha golejat i ha deixat l’accés a la següent ronda de la UEFA Women’s Champions League pràcticament sentenciat. En el retorn al Camp Nou, aquell estadi que la temporada passada va vibrar en dos partits de caire continental, les blaugranes han suat per batre la porteria rival, però en la segona meitat ho han fet, amb Geyse Ferreira, Aitana Bonmatí i Clàudia Pina com a protagonistes.
Aitana Bonmatí continua sent la líder a falta d’Alexia Putellas
El conjunt de Jonatan Giráldez ha començat el partit amb una gran intensitat, gràcies especialment a l’ambient de gran vespre que hi havia en el Camp Nou. Després d’uns avisos de les alemanyes, apagats gràcies a la intensitat d’Irene Paredes i Mapi León, s’ha instaurat la llei d’Aitana Bonmatí. La catalana tornava a l’equip després d’haver estat baixa en l’últim partit, i ha demostrat per què és la líder. S’ha jugat al que ha volgut ella. Ha ordenat, mogut i tingut les més clares de la primera meitat.
Tot i això, la manca de punteria i l’encert de la portera Maria-Luisa Grohs han impedit l’obertura de la llauna. No podia Aitana i tampoc Ana Crnogorcevic ni Clàudia Pina. Totes dues han tingut bones ocasions, gràcies a l’arribada blaugrana i a la seva mobilitat. Han secundat una Geyse Ferreira amb poc a dir en la primera meitat.
Geyse Ferreira aconsegueix obrir la llauna en la represa
Però això ha canviat completament en la segona. Molt ràpidament, quan els 46.967 aficionats i aficionades que s’han donat cita a l’estadi i que encara desembolicaven els seus sandvitxos per sopar, la brasilera ha batut Grohs i ha despertat l’estadi. El Camp Nou ha embogit amb el primer gol, que ha encarrilat la victòria. Després d’una centrada de Fridolina Rolfö per l’esquerra, l’esmentada Crnogorcevic ha prolongat de cap, canviant l’orientació perquè Geyse, llançant-se de planxa i també de cap, llencés la pilota primer al pal i després a dins de la porteria.

Aitana no falla, i Pina es torna a reivindicar amb el gol de la nit
Havien sigut uns cinquanta minuts de lluita, que han donat pas a una segona meitat de festa. El Barça ha continuat igual, però amb la tranquil·litat del gol. I amb la tranquil·litat de tenir Aitana. Perquè la de Sant Pere de Ribes ha culminat la seva exhibició de lideratge amb un gol. Primer, la capital Patri Guijarro ha posat un caramel en profunditat a Rolfö. I la sueca ha cedit al mig, perquè Aitana culminés amb un xut que s’ha colat per sota dels braços de Grohs.
Els gols queien a bots i barrals, i Clàudia Pina ha aprofitat això. La davantera, en un estat de forma clarament ascendent, ha fet el gol de la nit. Ha culminat una bona possessió de les catalanes amb un xut ajustat a l’escaire de la porteria rival. Com està aprofitant les oportunitats! Ha estat el seu sisè gol de la temporada. Una temporada que pot esdevenir la de la seva consolidació definitiva com a titular en aquest Barça.
Aquesta victòria del Barça significa que les blaugranes han derrotat el rival més complicat del grup. Després dels triomfs contra el Benfica i el Rosengard, ja hi ha nou punts al sarró. A menys que hi hagi una sorpresa en la segona part de la fase de grups, les culers acabaran liderant-lo, i per tant mantenint l’idil·li en aquesta part de la competició, instaurada fa un any i amb el mateix final llavors. Dotze victòries de dotze aquesta temporada, i a continuar, amb un nou somriure en una nova exhibició a l’estadi més màgic.