Món Esport
Les conseqüències econòmiques de l’error de Nike amb la nova samarreta del Barça
  • CA

Els problemes de fabricació que ha patit Nike a l’hora d’elaborar la primera samarreta del Barça per a la temporada vinent tindran conseqüències importants per al club blaugrana. Segons ha informat Mundo Deportivo, el club no podrà començar a vendre l’equipació blaugrana aquesta setmana tal com ho tenia previst i, de fet, s’haurà d’esperar fins al pròxim mes de setembre per comercialitzar el seu producte estrella.

Això provocarà que l’entitat culer deixi d’ingressar, tenint en compte les xifres dels darrers anys, entre 15 i 25 milions d’euros. Cal recordar que l’estiu, a causa del turisme, és una gran època per fer caixa a les oficines del Camp Nou, encara que també és cert que enguany la crisi del coronavirus provocarà que les botigues del Barça tinguin menys clients. Entre una cosa i l’altra, el que és evident és que l’impacte de l’error de Nike serà considerable.

El mateix diari assegura que diversos membres de la directiva de Josep Maria Bartomeu han demanat al president que sigui inflexible amb l’empresa nord-americana i que li demani que assumeixi les conseqüències dels problemes de fabricació. Nike vesteix el Barça des del 1998 i, en principi, la vinculació es perllongarà fins al 2026, quan expirarà el contracte que els uneix.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa