Món Esport
Les paraules de Laporta al vestidor després de guanyar les eleccions
  • CA

En la prèvia del partit de UEFA Champions League entre el Futbol Club Barcelona i el Newcastle United, Pau Cubarsí ha atès els mitjans de comunicació en roda de premsa i ha explicat com ha estat la visita de Joan Laporta al vestidor del Barça després de guanyar les eleccions. Cal recordar que Laporta no podrà tornar al càrrec fins al mes de juliol, ja que, mentrestant, el club estarà governat per la junta gestora. Laporta ha parlat amb els jugadors per mostrar-los el seu suport en el que resta de temporada: “Ens ha visitat i nosaltres l’hem felicitat. Ell ens ha dit que siguem nosaltres mateixos i que estem a un nivell espectacular. Ens ha demanat que continuem sent un grup unit i una família, que això és el que ens dona títols”.

La roda de premsa de Cubarsí abans del Barça-Newcastle

Més enllà d’això, Cubarsí també ha parlat de la tornada dels vuitens de final de la Champions contra el Newcastle, en què el Barça vol fer bo l’empat de l’anada per passar als quarts de final. El futbolista català ha deixat clar que el vestidor es pren aquest duel molt seriosament i que en cap cas es considera que la feina ja està feta: “És un partit molt important. Hem de passar l’eliminatòria tant sí com no. Juguem el segon partit a casa després d’un bon resultat a l’anada i amb l’ajuda de tots els culers hem d’aconseguir passar l’eliminatòria”.

Pau Cubarsí, durant el Newcastle-Barça | Europa Press
Pau Cubarsí, durant el Newcastle-Barça de l’anada | Europa Press

En el partit d’anada, l’estat físic dels jugadors del Barça va estar en el punt de mira, ja que es va veure un Newcastle molt superior en aquest aspecte. A Cubarsí li han preguntat al respecte i el futbolista català ha tranquil·litzat els culers amb les seves declaracions: “Hem tingut temps de recarregar les piles i arribem en bona dinàmica”.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa