Món Esport
Un grup de socis del Barça denuncia Laporta i demana la seva inhabilitació

Un grup de socis del Futbol Club Barcelona ha presentat aquest dimecres una denúncia contra el president Joan Laporta i part de la seva junta directiva a la Comissió de Disciplina de l’entitat blaugrana. Els denuncien pel “dany reputacional causat en el cas de la inscripció de Dani Olmo i Pau Víctor i per “una sèrie d’actes públics que atempten contra el decòrum i la dignitat” del Barça, així com per haver generat “perjudicis materials i morals de gran transcendència pública”. Els signants sol·liciten mesures contundents: la “inhabilitació a perpetuïtat” per ocupar càrrecs directius al Barça, la “baixa indefinida com a socis” i la “reparació dels danys econòmics”.

Denúncia contra Laporta i part de la seva junta directiva

Juntament amb Laporta, aquests socis han inclòs a la denúncia Rafa Yuste, vicepresident esportiu del club, Maria Elena Fort, vicepresidenta institucional i portaveu de la junta directiva, Ferran Olivé, tresorer del club, Josep Cubells, secretari de la junta directiva, i Àngel Riudalbas, directiu responsable de la Comissió Econòmica Estratègia. En la denúncia en qüestió, aquest grup de socis també fa constar que, en cas que el club no atengui aquesta petició, traslladaran la denúncia a la Federació Catalana de Futbol i al Tribunal Català de l’Esport.

La junta directiva del Barça, presidida per Joan Laporta | FC Barcelona
La junta directiva del Barça, presidida per Joan Laporta | FC Barcelona

La denúncia ha estat presentada a les oficines del Barça per una vintena de socis i s’emmarca en un context de creixent tensió al voltant de la gestió de Laporta pel cas Olmo. En els darrers dies hi ha hagut un intent fracassat de moció de censura per part dels socis Jordi Farré i Marc Cornet, així com un comunicat de deu grups opositors per demanar la dimissió del president Laporta. Mentrestant, sembla que el cas està a un pas de resoldre’s i, només podran ser inscrits Dani Olmo i Pau Víctor, si no que el Barça ja ha entrat a la regla 1:1 del fair play financer per poder operar amb normalitat al mercat de fitxatges.



Comentaris

  1. Icona del comentari de: Alpiste para P.. a gener 08, 2025 | 16:09
    Alpiste para P.. gener 08, 2025 | 16:09
    Pero si lo inhabilitan no nos podremos reír de sus ocurrencias. Ja, ja, ja, me parto.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa