Hansi Flick, entrenador del Futbol Club Barcelona, ha comparegut en roda de premsa durant la prèvia del partit entre el conjunt blaugrana i el Barbastre dels setzens de final de la Copa del Rei que es jugarà aquest dissabte 4 de gener. Com era d’esperar, el tècnic alemany s’ha vist envoltat de tota la polèmica amb el cas de les inscripcions de Dani Olmo i Pau Víctor, ja que ha sigut el primer representant de l’entitat que ha sortit a escena després que el termini per inscriure’ls s’acabés el 31 de desembre a la mitjanit. En un principi, Flick s’ha mostrat reticent de parlar-hi, però després ha acabat donant la seva opinió: “Si soc sincer, jo tampoc estic content amb aquesta situació, i els jugadors tampoc. És així i ho hem d’acceptar, som professionals. Els jugadors han de jugar, la meva feina i la del meu equip de treball és entrenar, i el club també ha de fer la seva feina. Sempre soc positiu i tinc confiança, però hem d’esperar encara la decisió final”.
Flick, enfadat per la polèmica amb les inscripcions d’Olmo i Víctor
Així doncs, i malgrat que ha demostrat el seu descontentament vers la situació, ha recalcat que té confiança en el club i que espera que es resolgui el cas amb les inscripcions dels dos jugadors. De moment, el migcampista i el davanter estan fent vida normal, ja que estan entrenant amb el grup com si no passés res. Respecte a les reunions que ha tingut amb Joan Laporta sobre el cas, l’alemany ha sigut clar assegurant que “les converses amb el president són privades“. L’entrenador també ha confessat que ha parlat aquests últims dies amb Olmo i Víctor i ha reconegut que “la situació no és fàcil per a ells“, ja que els dos futbolistes “volen jugar aquí i són importants per a nosaltres“.

D’altra banda, i preguntat sobre els rumors d’una possible sortida d’Eric Garcia al Girona, el tècnic no contempla la marxa del defensa de Martorell: “És un jugador molt intel·ligent que pot jugar en diferents posicions, sempre està concentrat i és molt professional. És un jugador que ens agrada molt i no estem pensant en res sobre això“. Tanmateix, no ha tancat definitivament la porta a una possible sortida del central. Relacionat amb els defenses de la plantilla, Flick ha donat a conèixer que malgrat que Andreas Christensen ja està a punt de recuperar-se de la seva lesió i viatjarà amb l’equip a l’Aràbia Saudita per disputar la Supercopa d’Espanya, el més probable és que no torni a jugar fins després de la competició.