Món Esport
Hansi Flick suma un vell conegut al seu cos tècnic
  • CA

Hansi Flick tindrà un nou company a la banqueta del Futbol Club Barcelona. Thiago Alcántara tornarà al Barça i aquesta vegada serà de manera oficial i permanent, després que l’exjugador ja formés part del cos tècnic de l’alemany durant el curs passat. A partir d’aquesta setmana, ja serà un membre més del seu equip de col·laboradors durant aquesta temporada. De fet, Thiago ja ha estat present a la Ciutat Esportiva aquest dilluns, però encara no ha trepitjat la gespa de cara als entrenaments i el més probable és que hagi vingut a acabar de segellar el seu nou contracte amb l’entitat blaugrana.

Thiago Alcántara torna al Barça per ajudar a Flick

Thiago va ser una figura clau en els primers dies de Flick a la banqueta del Barça l’estiu passat, quan l’exfutbolista va decidir ajudar a l’alemany amb la seva adaptació al club i a la ciutat. La seva funció va ser el de fer de pont entre l’entrenador i el vestuari, ja que el tècnic volia una persona de confiança que conegués l’entitat i, també, l’idioma, un dels principals problemes que va tenir Flick des del primer dia. Tanmateix, la gran feina que va fer Thiago va ser efímera, però no va poder quedar-se al seu staff per motius fiscals i personals, tot i que va deixar la porta oberta a tornar.

Hansi Flick i Thiago Alcántara, durant un entrenament amb el Barça | Europa Press
Hansi Flick i Thiago Alcántara, durant un entrenament amb el Barça | Europa Press

Ara, l’exjugador, format a La Masia, tornarà al Barça per tornar a ajudar a Flick des de la banqueta. L’alemany ja el coneixia bé després del seu pas pel Bayern de Múnic, on van crear una gran relació entre tots dos que ha acabat passant del terreny de joc entre futbolista i entrenador a estar plegats a les banquetes, amb l’objectiu de continuar sent una peça clau en el seu paper de pont entre tècnic i vestuari.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa