El clàssic de Lliga a Montjuïc entre el Futbol Club Barcelona i el Reial Madrid va ser una victòria per al club blaugrana en tots els aspectes. En el més important, que era l’esportiu, el triomf i els tres punts contra l’etern rival van posar el títol de la competició domèstica en safata, tenint en compte que el Barça es troba a set punts dels blancs quan només en queden nou en joc, amb les últimes tres jornades. A més, però, en l’aspecte econòmic, la junta directiva presidida per Joan Laporta també es va fregar les mans amb els ingressos que va rebre des de l’Estadi Olímpic Lluís Companys amb un dels millors partits del món.
El Barça va batre el rècord d’ingressos econòmics al clàssic de Lliga a Montjuïc
Segons ha informat RAC1, el Barça va arribar a facturar 13,5 milions d’euros gràcies al clàssic disputat a Montjuïc, i en la mateixa informació, el club ha arribat a confirmar que es tracta del rècord total en dia de partit des que l’entitat culer va decidir traslladar-se a la muntanya màgica per les obres de l’Spotify Camp Nou. A més, l’afició també va ser una peça fonamental del triomf, ja que es va produir, de la mateixa manera, el rècord d’assistència de públic al Lluís Companys, amb una entrada de 50.319 espectadors, superant els 50.314 de l’anada de les semifinals de la UEFA Champions League contra l’Inter de Milà o els 50.312 aficionats contra el Bayern de Múnic de la fase de lliga de la màxima competició continental.

Així doncs, el més que previsible últim clàssic que van disputar Barça i Madrid a Montjuïc, tenint en compte que tot apunta que els blaugranes podran tornar a l’Spotify Camp Nou la pròxima temporada, va ser un èxit a tots els nivells, després de la victòria esportiva que va segellar pràcticament el títol de Lliga i també amb un rècord d’ingressos econòmics.