El Futbol Club Barcelona continua treballant per generar ingressos i el futur Spotify Camp Nou serà la gran font on el club podrà guanyar molt. En aquest sentit, i malgrat que el camp encara està lluny d’haver-se acabat, el Barça ja ha començat a comercialitzar part de les noves zones que hi haurà a l’estadi i l’aposta no ha pogut ser millor. Respecte a la nova zona VIP, on hi haurà les llotges i seients de qualitat, amb habitacions de luxe per poder gaudir dels partits, ja s’han venut el 90% dels productes que s’ofereixen, i juntament amb els nous acords de patrocini, s’espera que l’entitat pugui ingressar fins a 120 milions d’euros anuals.

Gran aposta per al futur Spotify Camp Nou
Aquesta increïble xifra no fa més que refermar la importància de la renovació de l’Spotify Camp Nou i la quantitat d’ingressos que aportarà el nou estadi al club. Amb totes aquestes llotges venudes, la majoria amb contractes a llarg termini d’entre 8 i 10 anys, es posa en valor la gran aposta que hi ha pel futur camp. A més, en aquest sentit, cal destacar que ha sigut obligatori abonar fins al 60% del primer any per avançat d’aquestes llotges. D’altra banda, aquesta comercialització ha mantingut la prioritat dels socis i sòcies, així com dels clients actuals, tenint en compte que aquesta mena de llotges tenen un preu molt elevat i s’ha volgut apostar primer per la fidelitat i per la preferència.

Així, el Barça ha anat obrint de mica en mica el ventall de productes VIP que oferirà el nou Spotify Camp Nou, tot i que no es podran aprofitar, segurament, fins al cap de dues temporades, a l’inici de la 2025/26, ja que algunes d’aquestes llotges estaran situades a la tercera graderia, que no començarà a construir-se fins més endavant. De moment, la intenció del club és tornar a l’estadi cap a finals d’aquest any, amb la vista posada al desembre, i anar compaginant els partits al camp amb les obres que continuaran portant-se a terme.

