Després de la darrera reunió de la junta directiva del Futbol Club Barcelona, en la qual s’han comunicat les línies mestres del tancament de l’exercici econòmic de la temporada passada i dels pressupostos del curs actual, el Barça també ha donat pistes molt significatives sobre el retorn a l’Spotify Camp Nou: “El primer equip masculí de futbol seguirà jugant a l’Estadi Olímpic durant el primer semestre de la temporada, amb l’objectiu de retornar a un Spotify Camp Nou amb aforament reduït a la segona volta”. Així doncs, amb el calendari a la mà, el Barça podria tornar al seu estadi habitual el cap de setmana del 25-26 de gener, que és quan disputarà el primer partit de la segona volta a casa.

Cal recordar que el retorn del Barça a l’Spotify Camp Nou es durà a terme per fases. En primer lloc, durant la segona volta d’aquesta temporada, l’estadi només podrà utilitzar un 60% del seu aforament, corresponent a la capacitat de la primera graderia i la segona graderia. A partir d’aquí, l’Spotify Camp Nou anirà guanyant seients temporada rere temporada, fins a poder inaugurar la remodelació definitiva de l’estadi la temporada 2026-2027.
Les previsions del Barça per a la temporada 2024-2025
Més enllà d’aquestes previsions per a l’Spotify Camp Nou, el Barça també ha fet altres projeccions de cara a la temporada actual. El club destaca que “el pressupost 2024/25 viurà un dels majors augments d’ingressos de patrocini arribant fins a un total de més de 250 milions”, així com que “el club preveu seguir incrementant les seves línies de venda presencial i comerç electrònic fins a arribar a una xifra de facturació superior als 125 milions”. Amb tot, el Barça “preveu repetir un tancament de l’exercici amb un resultat ordinari positiu de 5 milions d’euros”. Tot plegat s’haurà d’aprovar a la pròxima Assemblea de Compromissaris.