El Barça no es vol quedar enrere i aprofitarà el coronavirus per explotar la seva marca. Segons ha informat aquest divendres Mundo Deportivo, el club blaugrana seguirà els passos de les franquícies de l’NBA i posarà en venda, a partir de la setmana vinent, les seves mascaretes oficials. L’entitat culer ha dissenyat 16 models diferents: n’hi haurà de més atrevits, elegants o infantils.
Totes les mascaretes s’han fabricat íntegrament en una empresa de Mataró i seran comercialitzades per Barça Licensing & Merchandising, la societat que el club català va crear fa dos estius per gestionar les vendes dels seus productes. Abans, i durant 16 anys, era Nike qui ho feia. BLM es va crear, precisament, perquè la companyia americana no va aconseguir treure el màxim rendiment dels articles de l’entitat culer.
#NOTICIAMD Las mascarillas del Barça, a escena la próxima semana
✍️ por @xavierbosch https://t.co/wntaMT4qkN pic.twitter.com/hpGQF8MAcW
— Mundo Deportivo (🏠 #yomequedoencasa) (@mundodeportivo) May 22, 2020
La notícia arriba només un dia després que el Barça anunciés el seu pas endavant en la seva estratègia comercial i digital amb el llançament de la seva plataforma pròpia de comerç electrònic a la resta d’Europa. “Després de la seva posada en marxa al territori espanyol el 7 de maig passat, el club ‘obre’ ara el seu e-commerce de la Barça Store del Camp Nou en una trentena de països més”, va comunicar.