Roberto Baggio, llegenda del futbol italià, ha patit un incident molt desagradable i perillós aquest dijous, segons ha revelat la premsa italiana. Mentre s’estava disputant el partit de l’Eurocopa entre Espanya i Itàlia, un grup de cinc homes armats ha entrat a casa seva amb la intenció de robar diversos objectes de valor del domicili. Els lladres han tancat Baggio i la seva família en una de les habitacions i els han lligat per impedir que escapessin i que creessin problemes. Mentrestant, han registrat la casa per endur-se tot allò que han trobat, com per exemple joies, rellotges i diners en efectiu.
La premsa italiana explica que Baggio ha intentat enfrontar-se als assaltants i ha acabat malparat. L’exjugador ha intentat forcejar amb un dels lladres i l’assaltant ha utilitzat la culata de la seva arma per colpejar l’exfutbolista italià al cap i li ha provocat una ferida profunda. Després del robatori, Baggio ha hagut de ser traslladat a l’hospital d’urgències, on han hagut de fer-li diversos punts de sutura al front per sanar la seva ferida. Més enllà d’això, tots els altres membres de la família de l’exjugador italià han resultat il·lesos.
Roberto Baggio, llegenda del futbol italià
Roberto Baggio és un dels millors futbolistes de la història d’Itàlia. Va passar per molts equips, però destaca, sobretot, el seu paper amb la Fiorentina, la Juventus, el Milan, l’Inter de Milà i el Brescia, així com amb la selecció italiana. No obstant això, va aixecar molt pocs títols. Només una Serie A, una Copa i una UEFA amb la Juventus i una Serie A amb el Milan. Això sí, és el quart màxim golejador de la història de la selecció italiana i el setè màxim golejador de la història de la Serie A. Baggio ha estat víctima d’un assalt violent a casa seva, com passa recentment amb molts futbolistes. El més habitual, però, és que els lladres procurin que el jugador es trobi fora de casa. El cas de Baggio és especialment greu per la violència que s’ha exercit contra ell.

