El Madrid denuncia un diari portuguès que l’havia implicat en la presumpta violació de Cristiano

El Reial Madrid ha publicat un comunicat per desmentir les informacions de Correio da Manhã, un diari portuguès que assegura que el club madrileny estava al corrent de l’acusació de violació sobre Cristiano Ronaldo i que aquest va pressionar el futbolista perquè arribés a un acord amb la suposada víctima per comprar el seu silenci. L’entitat espanyola, a més, ha anunciat que ha denunciat el citat mitjà de comunicació i que li ha exigit “una rectificació total“.

 

Reial Madrid C. F. comunica que ha emprès accions legals contra el diari portuguès Correio da Manhã per la publicació d’una informació rotundament falsa i que intenta perjudicar greument la imatge del nostre club. El club no tenia cap coneixement del fet al qual es refereix l’esmentat diari relatiu al jugador Cristiano Ronaldo i, per tant, no va poder exercir cap acció sobre alguna cosa que desconeixia absolutament. El Reial Madrid ha exigit una rectificació total per part de l’esmentat mitjà”, exposa el comunicat.

Nou comentari