Món Esport
Rafa Nadal intenta sortir del pou, mentre Badosa s’hi enfonsa encara més

Els tenistes Rafa Nadal i Paula Badosa han estat la cara i la creu d’aquest dimecres, respectivament. En la prellista per als Jocs Olímpics de París 2024, s’ha sabut que el manacorí s’atrevirà a fer un dels últims balls de la seva brillant carrera, mentre que la catalana ha hagut de renunciar-hi per lesió. Així, dos tenistes que han estat molt marcats pels problemes físics recentment, s’han trobat davant els Jocs Olímpics amb dos escenaris molt diferents. Nadal, després d’intentar el seu retorn a Roland Garros amb un primer partit que ja va deixar molt bones sensacions tot i caure eliminat, tornarà a París, la seva ciutat fetitxe, per apropar-se a la retirada amb més bon sabor de boca. En canvi, Badosa no pot sortir del pou de les lesions i es perdrà una cita tan atractiva com aquesta.

Rafa Nadal vol retirar-se com el gran tenista que ha estat

Rafa Nadal és, sense cap mena de dubte, un dels millors tenistes de la història. És el rei absolut de la terra batuda, amb catorze Roland Garros que ho avalen. En total, té 22 Grand Slams. El 2022 va fer una gran temporada, però, quan estava brillant a Wimbledon, va caure lesionat i des d’aleshores no ha aixecat el cap. Amb 38 anys, està al final de la seva carrera, però encara no vol parlar de la seva retirada, ja que vol acomiadar-se per la porta gran. Els Jocs Olímpics de París poden ser una gran ocasió per fer-ho. El flamant guanyador de Roland Garros, Carlos Alcaraz, serà un dels altres espanyols que hi aniran.

Rafa Nadal, després de caure eliminat a Roland Garros | Europa Press
Rafa Nadal, després de caure eliminat a Roland Garros | Europa Press

Paula Badosa continua molt limitada

Paula Badosa prometia molt quan, amb poc més de vint anys, va aconseguir fer-se un nom entre les tenistes més destacades. Entre 2021 i 2022 va guanyar diversos tornejos del circuit ATP. Des d’aleshores, però, de la mateixa manera que ha passat amb Nadal, les lesions han minvat moltíssim el seu rendiment. Ella, de moment, es troba lluny de la situació del manacorí, que sembla que està deixant enrere els seus problemes físics. La catalana acumula dues temporades nefastes.



Comentaris

  1. Icona del comentari de: Català a juny 12, 2024 | 15:12
    Català juny 12, 2024 | 15:12
    No em sap greu que Nadal i Badosa estiguin de capa caiguda; Nadal és un fatxa i mai ho ha dissimulat. Badosa, d'ençà que va fer aquelles declaracions en contra de la llengua catalana, se'm va entravessar. Els desitjo a tots dos uns magnífics fracassos.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa