Món Esport
Alcaraz es mostra imparable a Wimbledon i arriba a la seva tercera final

Carlos Alcaraz ha arribat a la seva tercera final consecutiva a Wimbledon després d’haver derrotat en quatre sets al nord-americà Taylor Fritz a les semifinals del torneig anglès (4-6, 7-5, 3-6 i 6-7). El murcià buscarà aquest diumenge el seu particular triplet en el Grand Slam de gespa i s’enfrontarà a Novak Djokovic o Jannik Sinner, els altres dos tenistes que disputen l’altra semifinal. A més, Alcaraz ha arribat a les 20 victòries consecutives a Wimbledon, el torneig on ha triomfat més durant la seva curta carrera i que esperarà sumar un nou Grand Slam, el que seria el sisè del seu palmarès.

Carlos Alcaraz buscarà el seu tercer Wimbledon en la final d’aquest diumenge

El partit ha començat molt bé per als interessos del murcià, ja que ha pogut trencar-li al servei des del primer moment al seu rival i, des de llavors, no ha deixat escapar l’avantatge de dos jocs de diferència per poder sumar el primer set als 35 minuts. Alcaraz s’ha mostrat intractable a través d’un primer servei brillant i amb un Fritz impotent per no poder aturar el seu contrincant. Tanmateix, en el segon, el nord-americà ha reaccionat, s’ha mostrat més còmode sobre la gespa i, fins i tot, ha pogut evitar que el tenista espanyol arribés al tie-break, trencant-li el servei i emportant-se la segona màniga.

Carlos Alcaraz, durant les semifinals de Wimbledon 2025 contra Taylor Fritz | Europa Press
Carlos Alcaraz, durant les semifinals de Wimbledon 2025 contra Taylor Fritz | Europa Press

Malgrat l’empat i la recuperació del seu rival, Alcaraz no s’ha ensorrat i ha tingut un tercer set més fàcil que el primer, resolent-lo en 32 minuts després de realitzar un break a favor seu i deixant la final més a prop. El desenllaç, però, li ha costat al murcià, que ha vist com Fritz no donava el seu braç a tòrcer amb un intercanvi de serveis molt potents. El quart set ha arribat al tie-break, i malgrat que Alcaraz ha permès que el nord-americà li remuntés i fins i tot tingués bola per forçar la cinquena i definitiva màniga, l’espanyol ha girat la truita amb quatre punts consecutius per tancar la semifinal i arribar a una nova final de Wimbledon, el seu torneig preferit.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa