Seguiment FCB: “El soci no és un client, és patrimoni del club”

L'associació manté la seva defensa aferrissada dels drets dels socis i es torna a desmarcar dels actes a l'avió de Gijón

El moviment de socis blaugrana Seguiment FCB va decidir involucrar-se en el procés electoral del passat 2015 per marcar, en la mesura del possible, el debat per accedir a la presidència del club. El grup, format únicament per socis del club, pretenia fer arribar al públic les seves dues demandes principals: una grada d’animació i una agència de viatges pròpia, per facilitar els desplaçaments.

Vuit mesos després d’aquella contesa electoral, en la qual van fer un paper molt digne i van aconseguir la promesa d’estudiar les seves peticions, El Món ha tingut l’oportunitat de mantenir una conversa amb alguns dels seus membres, inclòs el seu president Carles Ordiales. El diàleg, centrat en el compliment de les dues peticions, posa de relleu el paper que juga i jugarà Seguiment FCB en la construcció d’aquest nou Espai d’Animació, un projecte fet oficial el dilluns passat pel mateix Barça.

Ordiales és conscient que “el club mira pels seus interessos, però nosaltres lluitarem perquè el soci no sigui tractat com un client. Fa massa temps que el soci ha perdut drets”. Seguiment FCB, tal i com defensa el seu president, s’ha convertit en un moviment “no només dirigit a la grada d’animació i a millorar els desplaçament. Nosaltres volem que la directiva respecti el soci i el valori, perquè és patrimoni del club”.

En aquest sentit, els membres de Seguiment FCB creuen que “s’han millorat les condicions econòmiques dels desplaçaments”, però consideren que hi ha molt camí a recórrer i que no es rendiran. Fins i tot, defensen la necessitat de rebaixar el preu dels productes oficials i de les entrades per als socis. “Un 5% de descompte no és suficient”, diuen. “No pot ser que un turista pagui 100 euros per una entrada i un soci en pagui 95”.

Més informació

Nou comentari