Món Esport
Marc i Àlex converteixen MotoGP en MárquezGP

El Gran Premi de l’Argentina ha confirmat el que molts ja preveien: el domini absolut dels germans Márquez en aquest inici de temporada. Marc Márquez ha sumat una nova victòria, mantenint el ple de triomfs tant en curses de diumenge com en esprints. El seu germà Àlex ha tornat a demostrar el seu gran moment de forma acabant segon, consolidant-se com el rival més pròxim a Marc a la classificació general del Mundial de MotoGP.

Marc Márquez guanya el Gran Premi de l’Argentina

Marc ha fet una sortida fulgurant des de la primera posició, imposant un ritme altíssim des de l’inici. La seva estratègia era clara: intentar trencar la cursa des del primer moment per evitar lluites innecessàries. Tot i això, Àlex Márquez no s’ha despenjat i ha estat l’únic capaç de seguir-lo. Els dos pilots de Cervera han obert un forat considerable amb la resta, deixant clar que la MotoGP parlarà amb accent lleidatà aquesta temporada. El moment més emocionant ha arribat a falta de cinc voltes, quan Àlex ha superat Marc en un avançament espectacular. Semblava que la cursa podia acabar amb un gir inesperat, però el vuit vegades campió del món ha reaccionat amb determinació per recuperar el lideratge i travessar la meta en primera posició.

Àlex Márquez i Marc Márquez, al Gran Premi de l'Argentina | Europa Press
Àlex Márquez i Marc Márquez, al Gran Premi de l’Argentina | Europa Press

Amb aquest triomf, Marc Márquez iguala el llegendari Ángel Nieto amb 90 victòries en el Campionat del Món de motociclisme, convertint-se en el pilot estatal amb més triomfs en la història de la competició. Àlex, per la seva banda, continua amb una regularitat excepcional, acabant segon en totes les curses disputades fins ara. Pecco Bagnaia, que partia com un dels grans rivals dels Márquez, no ha pogut superar Morbidelli i ha hagut de conformar-se amb la quarta posició. La temporada de MotoGP ja té claríssims dominadors, i els Márquez volen més.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa