Món Esport
Marc imposa la seva llei a Qatar i torna a liderar el Mundial de MotoGP

El Gran Premi de les Amèriques de fa unes setmanes va ser una excepció i així ho ha confirmat Marc Márquez a Qatar. El 93 ha tornat a imposar la seva llei per a emportar-se la seva tercera carrera de la temporada i recuperar el lideratge del Mundial de MotoGP. Maverick Viñales i Pecco Bagnaia han completat el podi, mentre que Álex Márquez ha finalitzat setè.

Marc Márquez, el més llest de la classe

La carrera no ha pogut començar pitjor per Marc Márquez. Després d’un toc amb el seu germà en la primera corba, el pilot de Ducati ha perdut una peça de la seva moto i ha cedit la primera posició davant Morbidelli, arribant fins i tot a rodar tercer per darrere d’un Bagnaia que havia sortit onzè. Després de retornar-li l’avançament al seu company d’equip, el 93 ha vist com el següent a plantar-li cara i arrabassar-li la segona posició era Maverick Viñales.

Maverick Viñales i Marc Márquez anaven volant a Qatar i no han trigat a sobrepassar a Morbidelli, col·locant-se primer i segon, respectivament. Hi havia molta igualtat sobre la pista, però a mesura que passaven les voltes, Marc Márquez ha anat guanyant confiança, i Marc és molt Marc. Quan faltaven set voltes per al final, Maverick Viñales se n’ha anat llarg i el de Cervera hi ha aprofitat per liderar la carrera. Finalment, el primer lloc ja no anava a perillar per Marc Márquez, que va directe cap a un nou Mundial, mentre que Viñales s’ha hagut de conformar amb una molt meritòria segona plaça. Pecco Bagnaia, després de sortir onzè, ha aconseguit finalitzar tercer, mentre que Álex Márquez, sancionat amb una long lap, ha acabat setè.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa