Marc Márquez ja coneix el diagnòstic definitiu després de la seva caiguda en el Gran Premi d’Indonèsia. Una vegada dutes a terme les proves mèdiques a Madrid, el pilot té una fractura a l’omòplat dret i una lesió dels lligaments de l’espatlla dreta, tot i que evitarà el quiròfan i podrà continuar amb un tractament conservador. Tanmateix, el català es perdrà les dues pròximes curses, que es disputaran a Austràlia i Malàisia, amb l’objectiu d’estar en els dos últims grans premis, els de Portimao i València, d’aquesta temporada. Tenint en compte que ja tenia guanyat el Mundial, la seva baixa comportarà un mal menor del que hagués estat habitual.
Marc Márquez no haurà de passar pel quiròfan després de la seva caiguda a Indonèsia
El de Cervera ha rebut bones notícies pel fet que no hagi de passar pel quiròfan després de tots els maldecaps que ha tingut en els últims anys amb les seves intervencions i, especialment, que no hagi recaigut de la lesió que el va portar a un veritable infern, ja que va haver de patir fins a quatre operacions. Després de les exploracions mèdiques que se li han realitzat, aquesta nova lesió no té res a veure amb les anteriors i no hi ha hagut un desplaçament ossi significatiu. Per tant, els doctors Samuel Antuña i Ignacio Roger de Oña, els seus metges de referència, han decidit “continuar amb un tractament conservador, que inclou repòs i immobilització de l’espatlla afectada fins a aconseguir la cicatrització i consolidació clínica de la fractura“.
Marc Márquez doliéndose del brazo derecho tras la caída #IndonesianGP 🇮🇩 #MotoGP 🏁 pic.twitter.com/XYBSnMT5Hl
— DAZN España (@DAZN_ES) October 5, 2025
Márquez va caure just a l’inici del Gran Premi d’Indonèsia després que fos investit per Marco Bezzecchi. En aixecar-se, el català ja va deixar mostres de dolor al braç dret i, de seguida, va anar al centre mèdic, d’on ja va sortir amb el braç immobilitzat, fent que totes les alarmes s’encenguessin. Tot i la lesió, el català podrà acabar la temporada.