Món Esport
El Barça d’handbol es classifica per a la Final Four amb sabor agredolç

El Barça d’handbol ha viscut aquest dijous una nit clau de la temporada actual, però sobretot molt feliç. Aquest dijous els blaugranes s’han classificat per a la Final Four de la Champions per sisè cop consecutiu després de guanyar al París Saint-Germain per 32-31 a la tornada dels quarts de final. El conjunt dirigit per Carlos Ortega va mostrar un bon nivell i va gaudir d’un Palau Blaugrana ple de gom a gom, ja que van assistir un total de 5.467 espectadors, el rècord de l’actual campanya. El club va aprofitar l’enfrontament per homenatjar Nikola Karabatic, jugador del PSG i exjugador del Barça -guanyador del campionat europeu com a culer el 2015- perquè es retirarà un cop acabi la temporada. El francès ha jugat el seu últim partit a Europa contra el seu anterior equip.

El Barça d’handbol va aconseguir la sisena classificació consecutiva per a la Final Four amb tranquil·litat, ja que va fer els deures a l’anada guanyant el PSG amb un marge de vuit gols (22-30). El conjunt parisenc va posar molta pressió a l’inici, però els d’Ortega van gaudir d’efectivitat a tots els aspectes. Els blaugranes van marxar al descans amb un 17-12 al marcador, gràcies a les sis aturades de Gonzalo Pérez de Vargas. A la segona part, ja amb l’eliminatòria controlada, els culers van baixar el ritme quan van arribar als set gols de diferència. A partir d’aquí, el club francès no va voler acomiadar-se sense lluitar, fins al punt de retallar les distàncies fins al 32-31 final. Elohim Prandi, jugador del PSG, va ser el màxim golejador del partit amb 10 gols, mentre els blaugranes Dika Mem i Luís Frade en van fer set i sis respectivament.

Pol Valera es perdrà la resta de la temporada

L’emoció de l’homenatge a Karabatic es va transformar en dolor per la lesió de Pol Valera. Mentre atacava, el català es va trencar cap al final del partit, quan faltaven cinc minuts per al xiulet final. Aquest divendres el Barça ha confirmat els pitjors pronòstics. El club blaugrana ha fet oficial que Valera pateix un trencament del lligament creuat anterior del genoll dret, fet pel qual es perdrà tot el que queda de temporada i part de la següent. Els culers han revelat que el pròxim dimarts 7 de maig passarà pel quiròfan i serà operat pel doctor Jordi Puigdellívol. Precisament el mateix dia es farà el sorteig de la Final Four que se celebrarà a Montpeller, on també hi seran el Kiel, l’Aalborg i el Magdeburg, el vigent campió.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa